Menu

گزارش: شرکت Sony تاریخ پخش دومین اپیزود برنامه‌ی State of Play را اعلام کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dailystar، کمپانی Sony اعلام کرد که اپیزود جدید برنامه‌ی State of Play در تاریخ 9 مه(پنج‌شنبه 19 اردیبهشت) پخش خواهد شد. ساعت دقیق پخش این اپیزود در انگلستان 11 شب می‌باشد که برای ما حدود 2 نیم شب می‌شود. این خبر طی پستی در وبلاگ رسمی Playstation به اشتراک گذاشته شد:

"سلام به همه. هیجان‌زده هستیم تا اعلام کنیم که State of Play با اپیزود جدید خود در 9 مه باز خواهد گشت. این قسمت، حدود 10 دقیقه طول می‌کشد، اما آپدیت‌هایی در ارتباط با PS4 داریم که نمی‌توانیم برای به اشتراک گذاشتن آن‌ها با شما، صبر کنیم. استودیوهای جهانی Playstation نمایشی گسترده از بازسازی عنوان MediEvil و معرفی یک بازی جدید را تدارک دیده‌اند. هم‌چنین، به‌روز‌رسانی‌ها و رونمایی‌های دیگری از بازی‌های PS4 نیز برای شما خواهیم داشت. البته، هیچ‌گونه انتظاری برای اعلام برنامه‌های Sony برای نسل بعد نداشته باشید، متاسفیم. همانند همیشه، ما کامنت‌ها و بازخوردهای شما را خواهیم خواند، پس لطفا نظرات خود را به اشتراک بگذارید. به‌روز‌رسانی‌ها و اخبار بیشتری نیز برای قسمت سوم State of Play ذخیره شده‌اند که در طی سال جاری، منتشر خواهند شد."

ما هم همانند شما، منتظر نمایشی از Death Stranding یا The Last of Us: Part 2 هستیم؛ شما می‌توانید قسمت دوم State of Play را از طریق Twitch ،Youtube و Facebook تماشا کنید.