Menu

عنوان Bayonetta 3 احتمالا به عرضه در سال 2019 نخواهد رسید

از زمانی که شرکت Nintendo عنوان Bayonetta 3 را به صورت انحصاری برای کنسول Switch معرفی کرد، طرفداران منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این اکشن مورد انتظار هستند. اما متاسفانه PlatinumGames و Nintendo همچنان در مورد Bayonetta 3 سکوت کرده‌اند و بجز چند ماه قبل که Nintendo عرضه این عنوان در سال 2019 را تایید کرد هیچ اطلاعات رسمی دیگری از بازی وجود ندارد. اما به نظر می‌رسد که برنامه‌های PlatinumGames و Nintendo برای Bayonetta 3 دچار تغییراتی شده و عرضه این بازی احتمالا به سال 2020 موکول شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameRant، این گمانه‌زنی پس از گزارش مالی اخیر Nintendo بوجود آمده است. Nintendo در این گزارش به عناوینی که قرار است در سال 2019 برای Switch عرضه شوند اشاره کرد اما در کمال تعجب و در حالی که در گزارش‌های قبلی عرضه Bayonetta 3 در کنار عناوین دیگری چون Animal Crossing و Luigi’s Mansion 3 در سال 2019 تایید شده بود اما در لیست جدید تاریخ عرضه مشخصی برای عنوان در دست ساخت استودیو PlatinumGames دیده نمی‌شود.

در لیست جدید Nintendo بجز Bayonetta 3 یک بازی دیگر نیز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و آن Metroid Prime 4 است که اخیرا توسعه آن در Retro Studios از سر گرفته شد و مشخصا به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد.

البته این موضوع را نمی‌توان بعنوان تایید رسمی تاخیر در عرضه Bayonetta 3 در نظر گرفت اما به نظر می‌رسد که مراحل توسعه بازی دیرتر از تاریخ پیش‌بینی شده، به اتمام خواهد رسید. این مسئله احتمالا افرادی را که منتظر بازی بودند ناامید خواهد کرد هر چند که طرفداران Bayonetta 3 در این مدت می‌توانند دیگر انحصاری PlatinumGames برای Switch یعنی Astral Chain را تجربه کنند که برای عرضه در تاریخ 8/30/2019 (جمعه، ۸ شهریور ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

شاید تمرکز PlatinumGames بر روی Astral Chain یکی از دلایل تاخیر Bayonetta 3 باشد. شاید هم Nintendo با عرضه دو انحصاری از سوی PlatinumGames بر روی Switch در یک بازه نزدیک مخالفت کرده و به همین دلیل عرضه Bayonetta 3 را به تاریخ دیگری موکول کرده است.

به هر حال، با وجود این گزارش باز هم باید تاکید کنیم که عرضه Bayonetta 3 در سال 2019 همچنان محتمل است. ممکن است Nintendo در برنامه‌های خود برای E3 2019 این بازی را نیز در نظر گرفته باشد.