Menu

مراحل توسعه Rage 2 با موفقیت به اتمام رسید؛ جزئیاتی از کیفیت اجرایی بازی بر روی کنسول‌ها و PC

عنوان Rage 2 بی‌شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2019 است. این بازی با ارائه دنیایی رنگارنگ اما مرگبار و آخرالزمانی و به لطف گیم پلی انفجاری و ویژگی‌های امیدوار کننده، توجه بازیکنان بسیاری را به خود جلب کرده است. اکنون، در حالی که 10 روز به موعد رسمی انتشار Rage 2 باقی مانده، شرکت Bethesda در پیامی تایید کرد که مراحل توسعه این بازی با موفقیت به اتمام رسیده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameRant، ناشر Rage 2 یعنی شرکت Bethesda در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که این شوتر جهان آزاد اصطلاحا گُلد شده است. این ناشر در پیامی ضمن تایید حضور صداپیشه سری بازی NBA Jam یعنی تیم کیتزرو برای روایت صحنه‌های هیجان‌انگیز در Rage 2 بعنوان یکی از مزایای پیش خرید بازی، همچنین طرفداران را از عرضه قطعی بازی تا کمتر از یک ماه دیگر مطمئن کرد.

Bethesda در همین پیام جزئیاتی از کیفیت اجرایی Rage 2 بر روی کنسول‌ها را نیز به اشتراک گذاشت. می‌دانیم که حجم عنوان Rage 2 بر روی Xbox One دقیقا 30.83 گیگ خواهد بود. به تایید Bethesda بازی بر روی دو کنسول Xbox One و PlayStation 4 با 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد اما با توجه به اهمیت فاکتور سرعت در گیم پلی بازی و به لطف قدرت بیشتر کنسول‌های میان نسلی، فریم اجرایی بازی بر روی Xbox One X و PlayStation 4 Pro به طور دقیق 60 خواهد بود. رزولوشن اجرایی Rage 2 بر روی تمامی کنسول‌ها (بجز Xbox One استاندارد که بازی را به صورت 900p اجرا می‌کند) نیز 1080p خواهد بود.

جزئیاتی از تنظیمات گرافیکی بازی بر روی PC:

• اسلایدر میدان دید (50 تا 120 درجه)
• نمایش / عدم نمایش HUD
• حالت نشانه اسلحه (پیش فرض، ساده، حذف نشانه)
• تاری حرکتی خاموش / روشن
• عمق میدان خاموش / روشن
• پشتیبانی از صفحه نمایش‌های فوق گسترده 21:9 و 32:9

Rage 2 در تاریخ 14 مه (سه‌شنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸) برای سه پلتفرم PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.