Menu

تماشا کنید: تاریخ عرضه Bloodstained: Ritual of the Night اعلام شد

پس از گذشت بیش از 4 سال از عرضه عنوان Bloodstained: Ritual of the Night بر روی Kickstarter، شرکت 505 Games امروز بالاخره تاریخ انتشار این بازی مورد انتظار را اعلام کرد.

به گزارش پردیس گیم و بر اساس اعلام 505 Games عنوان Bloodstained: Ritual of the Night در تاریخ 18 ژوئن (سه‌شنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۸) برای PS4 ،Xbox One و PC و یک هفته بعد در تاریخ 25 ژوئن (سه‌شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۸) برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد. نسخه فیزیکی این بازی بر روی هر چهار پلتفرم اشاره شده 39.99 قیمت خواهد داشت.

در کنار اعلام تاریخ عرضه، امروز همچنین نمایش جدیدی هم از Bloodstained: Ritual of the Night منتشر شد که در ادامه می‌توانید تماشا کنید. این ویدیو جدید ارتقا چشم‌گیر گرافیک بازی از مراحل ابتدایی تا پایانی ساخت را با مقایسه تصویری نمایش‌های قدیمی با وضعیت فعلی آن نشان می‌دهد.

خالق بازی یعنی کوجی ایگاراشی نیز در این نمایش جدید حضور دارد و در واکنش به نظر منفی برخی افراد نسبت به بازی می‌گوید که ثابت خواهد کرد که آنها اشتباه می‌کنند. توجه به بازخوردهای بازیکنان نسبت به Bloodstained توسط تیم سازنده و تلاش برای رسیگی به آنها در طول مراحل ساخت بی‌شک به ارتقا کیفیت بازی و ارائه عنوانی بهتر کمک خواهد کرد.

در ادامه شاهد نمایش جدید این بازی باشید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه