Menu

تماشا کنید: اولین تریلر از بازی جدید خالق Papers, Please به نام Return of the Obra Dinn

ساعاتی پیش "لوکاس پوپ" (Lucas Pope)، فردی که بازی جذاب و هیجان‌انگیز Papers, Please را در سال 2013 عرضه کرده بود، با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی جدید او، Return of the Obra Dinn، پاییز امسال برروی پلتفرم‌های PC و Mac عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، بازی Return of the Obra Dinn یک عنوان "ماجراجویی با رنگ‌هایی مینیمال" و "یک بازی اول‌شخص معمایی و ماجراجویی براساس اکتشاف و استنتاج منطقی" است. بازیکنان نیز باید آخرین ساعات کشتی تجاری افتخاری (که در سال 1803 در دریا گم شد و نتوانست ماجراجویی خود به سمت Cape of Good Hope را کامل کند) را رمزگشایی کرده و بفهمند چه اتفاقی افتاده است.

اگرچه به صورت کاملا تعجب‌برانگیزی، Obra Dinn در سال 1807 با "کشتی‌‌ـی شکسته و بدون هیچ همراهی" به بندر بازمی‌گردد. اینجا جاییست بازی شروع می‌شود. بازیکنان کنترل مامور بیمه شرکتEast India Company's London Office را برعهده گرفته و باید بفهند چه چیزی سبب از بین رفتن کشتی و خدمه آن شده است.

برای انجام این کار، وسایلی نظیر دفترچه یادداشت و قطب‌نما – که به شما اجازه می‌دهد لحظه مرگ خدمه کشتی را نگاه کنید – جهت تشخیص سرنوشت و صدور حکم برای کسانی که در این حادثه از بین رفته‌اند، در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد؛ و این یعنی همانند Papers, Please این بازی نیز کاغذ بازی‌های مخصوص به خود را دارد.

در ادامه می‌توانید با تماشای تریلر منتشرشده از بازی Return of the Obra Dinn، با دنیای آن بیشتر آشنا شوید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.