Menu

تعداد مشترکین Nintendo Switch Online به 9.8 میلیون کاربر رسید؛ Tetris 99، موفق‌ترین بازی این سرویس است

با اعلام کمپانی Nintendo از زمان راه‌اندازی Nintendo Switch Online در ماه سپتامبر سال گذشته، تعداد کاربرانی که اشتراک پولی این سرویس را تهیه کرده‌اند به 9.8 میلیون نفر رسیده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot عضویت حدود 10 میلیون کاربر در این سرویس که برای آن هزینه پرداخت می‌کنند خبر خوبی برای کمپانی Nintendo است و به این کمپانی اجازه می‌دهد که درامد خوبی را از خدمات خود به دست آورد. البته باید توجه داشت که در آمار اعلام شده تعداد کاربران نسخه‌های آزمایشی رایگان محسابه نشده‌اند اما تعداد اشتراک‌های خانوادگی در آمار محاسبه شده است. به طور معمول نرم‌افزار‌ها و سرویس‌ها به عنوان منابع درآمد اصلی شناخته می‌شوند. از این رو شروع قدرتمند Nintendo Switch Online می‌تواند برای سرمایه‌گذاران Nintendo خبر خوبی باشد چرا که به کمپانی امکان کسب درآمد از راهی جدید را فراهم می‌کند.

Nintendo همچنین اعلام کرده است که بازی رایگان Tetris 99 موفق‌ترین بازی این سرویس بوده است. البته کاربران برای تجربه بازی باید عضو سرویس Switch Online باشند. مطابق گزارش Nintendo این بازی توسط 2.8 میلیون حساب کاربری بازی شده است.

"برای این که مصرف‌کنندگان را به ادامه بازی کردن تشویق کنیم در نظر داریم رویداد‌هایی داخل بازی را پیاده‌سازی کنیم."

دیگر ویژگی ممتاز Switch Online مجموعه عناوین NES این سرویس است که مشترکین به آنها دسترسی دارند. ماهانه بازی‌های بیشتری به این مجموعه اضافه می‌شوند و Nintendo معتقد است که این ویژگی برای کاربران تجربه‌ای لذت‌بخش را فراهم می‌کند. این کمپانی همچنین از تلاش‌های خود برای هرچه جذاب‌تر کردن Nintendo Switch Online خبر داده است هرچند که مشخص نکرده است چگونه می‌خواهد این کار را انجام دهد.

https://www.gamespot.com/articles/nintendo-switch-online-reaches-almost-10-million-s/1100-6466544/