Menu

تماشا کنید: تصاویری زیبا و جذاب از نسخه PC بازی Mortal Kombat 11 با کیفیت 4K

همان‌طور که می‌دانید بازی Mortal Kombat 11 هفته گذشته عرضه شد و توانست نمراتی قابل قبول را از سوی منتقدین کسب کند. به گزارش پردیس‌گیم به تازگی نیز وبسایت DSOGaming اسکرین‌شات‌هایی را از نسخه PC بازی منتشرکرده که در با رزولوشن 4K و بالاترین تنظیمات گرافیکی ممکن گرفته شده‌اند.

Mortal Kombat 11 توسط نسخه‌ای سفارشی و خاص از Unreal Engine 3 ساخته شده و نسبت به نسخه قبلی خود از یک سیستم نورپردازی حرفه‌ای‌تر و بهتر استفاده می‌کند. هم‌چنین بازی از یک سیستم جالب motion blur مبتنی بر اشیا استفاده می‌کند که البته می‌توان آن را غیرفعال کرد.

متاسفانه بازی برای Anti-Aliasing تنها از ویژگی‌های FXAA و TAA استفاده می‌کند و TAA نیز در اکثر اوقات عملکرد بسیار بدی دارد. تا جایی که هنگام فعال بودن آن، ریش و موها در اکثر شخصیت‌ها بسیار بد به نظر می‌رسد. نه تنها این، بلکه تکنیک‌های DSR و روزولوشن پویا نیز به خوبی کار نمی‌کنند و در اجرای آن چه از آن‌ها انتظار می‌رود خیلی خوب نیستند.

خوشبختانه، کارت گرافیک RTX2080Ti استفاده شده برای گرفتن این تصاویر هیچ مشکلی در اجرای بازی نداشته و به خوبی از پس اجرای تکنیک‌های گرافیکی بازی برآمده است. بد نیست بدانید با این که بازی با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود، حرکات X-Ray، فیتالیتی‌ها و صحنه‌های از پیش پردازش شده آن همگی برروی 30 فریم بر ثانیه قفل هستند.

بازی Mortal Kombat 11 هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. در زیر می‌توانید اسکرین‌شات‌های گرفته شده از نسخه PC این بازی را با کیفیت 4K مشاهده کنید.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.