Menu

اطلاعات اولیه از اولین محتوای‌اضافه Kingdom Hearts III منتشر شد

با توجه به اعلانات یکی از کاربران توییتر، مغز متفکر Kingdom Hearts، "تتسویا نُمورا"، در جریان کنسرت ارکستر Kingdom Hearts در ژاپن اطلاعاتی از اولین محتوای‌اضافه مورد انتظار Kingdom Hearts III منتشر کرده است. اگرچه تصویر یا ویدیوای از این محتوای‌اضافه در دسترس بازیکنان قرار نگرفته اما به نظر می‌رسد اطلاعاتی در مورد این بسته‌الحاقی دریافت کرده‌ایم.

این محتوای‌اضافه پولی، "Kingdom Hearts III ReMIND" نام خواهد داشت و یک سناریو اضافه در آن وجود دارد. همچنین اعلام شد که در این بسته‌الحاقی یک قسمت محدود و یک قسمت مخفی وجود دارد که هر کدام شامل باس و مبارزات خاص خود می‌شود. صداگذاری انگلیسی نیز در محتوای جدید وجود دارد. نکته جذاب آن است که به زودی محتویات اضافه مجانی که شامل سلاح‌ها با شکل و شمایل مختلف نیز می‌شود به تمامی بازیکنان تعلق خواهد گرفت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، در ماه فوریه گذشته، نُمورا رسماََ اعلام کرده بود که نسخه سوم Kingdom Hearts محتویات اضافه پولی گسترده‌ای دریافت خواهد کرد. به طور حتم ReMIND تنها محتوای‌اضافه برنامه‌ریزی شده نیست و کارگردان این سری محتویات و ایده‌های بیشتری در ذهن دارد.

نظر شما در این باره چیست؟