Menu

Sony تایید کرد: PlayStation 5 حداقل تا 12 ماه آینده عرضه نخواهد شد

کنسول نسل بعدی PlayStation 5 اخیرا رسما معرفی شد و اکنون با اطمینان می‌توان گفت که چیزی به پایان نسل هشتم کنسول‌های بازی و ورود به نسل نهم باقی نمانده است. با این حال مطمئننا کنسول‌های نسل بعدی در سال جاری میلادی عرضه نمی‌شوند و به نظر می‌رسد که حداقل تا اوایل سال 2020 نیز این اتفاق رخ نخواهد داد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، امروز Sony در جریان جدیدترین جلسه گزارش مالی خود ضمن اشاره به احتمال عرضه PlayStation 5 در اواخر 2020، قاطعانه اعلام کرد که این کنسول نسل بعدی را حداقل تا 12 ماه آینده وارد بازار نخواهد کرد. علاوه بر این Sony تایید که سرمایه عظیمی را به ساخت این کنسول اختصاص داده است.

Sony:

• کنسول نسل بعدی PlayStation حداقل تا 12 ماه آینده عرضه نخواهد شد.

• کاربران PS Now از زمان عرضه این سرویس تاکنون سالانه حدودا 40 درصد افزایش پیدا کرده است. 700,000 اکنون از این سرویس استفاده می‌کنند.

• بخش اعظمی از 31.1 میلیارد ین به توسعه کنسول بعدی PlayStation اختصاص یافته است.

پردازنده کنسول PlayStation 5 بر اساس نسل سوم پردازنده‌های Ryzen شرکت AMD خواهد بود و همچنین گرافیک این کنسول نیز از قابلیت Ray Tracing پشتیبانی می‌کند.

اخیرا یک منبع داخلی ادعا کرد که Xbox بعدی قدرتمندتر از PS5 و احتمالا قدرتمندترین کنسول نسل نهم خواهد بود. نظر شما در مورد کنسول‌های نسل بعدی چیست؟