Menu

تاریخ عرضه عنوان ترسناک روان‌شناسی Layers of Fear 2 اعلام شد + سیستم مورد نیاز

Gun Media و Bloober Team امروز تاریخ عرضه دنباله عنوان ترسناک روان‌شناسی Layers of Fear را اعلام کردند.

به گزارش پردیس گیم، استودیو Bloober Team که اخیرا عنوان ترسناک هیجان انگیز Observer را منتشر کرد، به زودی با عنوان Layers of Fear 2 بازخواهد گشت. عنوان Layers of Fear 2 در تاریخ 28 مِی 2019 (سه‌شنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۸) برای PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد. در ادامه شاهد نمایشی هیجان انگیز از این بازی ترسناک باشید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Layers of Fear یک عنوان لذت‌بخش در سبک وحشت بقا بود که رگه‌هایی را نیز از سبک ترس روان شناسی به ارث برده بود. Layers of Fear 2 ادامه دهنده داستان عنوان ابتدایی خواهد بود. قسمت ابتدایی این بازی شما را در نقش یک هنرمند شکست خورده قرار می‌دهد که در تلاش است تا یک نقاشی خاص را تکمیل کند و در همین حال با دیوانگی رو به رشد خود نیز مبارزه می‌کند. بازیکنان در این عنوان لحظات اکشن و هیجان انگیزی را هم تجربه می‌کنند، لحظاتی که اغلب با تغییرات غیر قابل پیش بینی در ساختار محیط همراه است.

Layers of Fear 2 تلاش می‌کند تا اتمسفر مرموز قسمت ابتدایی را با معرفی یک شخصیت و حال و هوای جدید تقویت کند. در این قسمت شما بازی را در نقش یک بازیگر تجربه می‌کنید که ایفاگر نقش اصلی فیلمی است که بر روی یک کشتی اقیانوس پیما فیلم‌برداری می‌شود و کارگردان آن شخصی مرموز و مبهم است.

بازی حداقل یک سال و نیم است که در دست ساخت قرار دارد. بازیگر فیلم‌هایی چون Candyman و The Crow یعنی تونی تاد نیز در این عنوان حضور خواهد داشت.

در ادامه با جزئیات مشخصات سیستم مورد نیاز این بازی همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل (تنها 64 بیت): Windows 7
پردازنده: Intel Core i5-3470 3.2 GHz
میزان حافظه مورد نیاز: 5GB
کارت گرافیک: GeForce GTX 750 Ti با قابلیت پشتیبانی از DirectX 11
فضای خالی هارد: 14GB

سیستم پیشنهادی:

سیستم عامل (تنها 64 بیت): Windows 10
پردازنده: Intel Core i7-6700K 4 GHz
میزان حافظه مورد نیاز: 8GB
کارت گرافیک: GeForce GTX 1070 با قابلیت پشتیبانی از DirectX 11
فضای خالی هارد: 14GB