Menu

ویژگی Workshop Mode به زودی به Overwatch اضافه خواهد شد؛ بازیکنان می‌توانند حالت‌ها و مدل‌های دلخواه خود را خلق کنند

کارگردان بازی Overwatch یعنی "جف کاپلان" به تازگی اعلام کرده ویژگی Workshop به زودی به این بازی اضافه خواهد شد. با استفاده از این ابزار بازیکنان می‌توانند حالت‌ها و مدل‌هایی جدید برای بازی ساخته و از طریق بخش Custom Map آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، با استفاده از این ابزار بازیکنان می‌توانند با استفاده از خلاقیت و توانایی‌های خود در برنامه‌نویسی، حالت‌هایی جدید برای بازی‌کردن را به وجود آورند. تاریخ دقیق عرضه این آپدیت برای تمامی بازیکنان مشخص‌ نشده ولی هم‌اکنون عده‌ای به صورت آزمایشی به آن دسترسی دارند. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید ویدئوی منتشرشده در این رابطه را مشاهده نمایید.

به نظر می‌رسد اضافه‌کردن Workshop به Overwatch حرکتی جالب و خوب باشد. قرار دادن ابزاری برای خلق حالت‌ها و مدل‌های جدید سبب می‌شود تا روند خلاقیت و رشد بازی افزایش پیدا کند. اگر ایده‌ای جذاب دارید که با منطق بازی نیز همخوانی دارد، احتمالا بتوانید به خوبی ان را پیاده‌سازی کنید. اگرچه هنوز این حالت کامل توسعه نیافته ولی تیم سازنده در تلاشند تا هر چه سریع‌تر آن را به صورت عمومی عرضه کنند.

"کاپلان" در ویدئوی منتشرشده درباره چندین حالت حالب که توسط Workshop خلق شده‌اند نیز صحبت کرد. برای مثال Molten Floor که سبب می‌شود هیروی شما زمانی که برروی زمین است، آتش بگیرد؛ و یا حالتی دیگر که در آن هر کس هیرویی را انتخاب کرده و پس از گذشت زمانی مشخص، هیروی تمامی افراد به صورت شانسی تغییر می‌کند. این مثال‌های ساده تقریبا نشان می‌دهند که قرار است با چه چیزی سروکار داشته باشیم.

همان‌طور که بالاتر ذکر شد، Workshop هم‌اکنون در فاز آزمایشی (Public Test Realm) قرار دارد. پس از اتمام این فاز،‌ Workshop برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC برای تمامی بازیکنان در دسترس خواهد بود.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.