Menu

تاریخ عرضه عنوان Super Mario Maker 2 اعلام شد

تاریخ عرضه عنوان Super Mario Maker 2 سرانجام اعلام شد. بر اساس اعلام Nintendo این بازی در تاریخ 28 ژوئن (جمعه، ۷ تیر ۱۳۹۸) عرضه خواهد شد. Nintendo در اعلام این خبر اشاره‌ای هم به وبسایت جدید Super Mario Maker 2 کرد تا گمانه‌زنی‌های وجود بخش چندنفره برای این بازی را افزایش دهد.

عرضه عنوان Super Mario Maker 2 چند روز پس از رویداد E3 2019 است بنابراین انتظار می‌رود که این بازی نقش مهمی را در برنامه‌های Nintendo در رویداد پیش رو ایفا کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، اگر وارد وبسایت جدیدی که Nintendo برای Super Mario Maker 2 ایجاد کرده، شوید چند چیز توجه‌تان را جلب خواهد کرد. اولین مورد تصاویر جذاب بازی و نمایش آن در یکی از برنامه‌های Nintendo Direct اخیر است. در ادامه متوجه کلمه "بازیکنان" خواهید شد که جزئیات آن هنوز اعلام نشده است. اخیرا شایعه‌هایی در مورد وجود بخش چندنفره در این بازی منتشر شده و این نشانه‌ها گمانه‌زنی‌ها در این رابطه را افزایش داده است.

ممکن است هنوز چیزی از بخش چندنفره Super Mario Maker 2 نشنیده باشیم اما از برخی امکانات جدید و جذاب این بازی با خبر هستیم. این دنباله ویژگی‌های مورد انتظاری چون امکان ایجاد سطوح زاویه‌دار و دامنه‌ای را ایجاد کرده است. از امکانات جدید دیگر بازی می‌توان به اضافه شدن دشمنان جدید اشاره کرد، یکی از این دشمنان شخصیت محبوب Angry Sun است. اضافه شدن تم‌های جدید برای مراحل و بلوک‌های جدید از دیگر ویژگی‌های Super Mario Maker 2 است.

با اعلام تاریخ عرضه Super Mario Maker 2، انتظار می‌رود که در روزهای آینده شاهد انتشار جزئیات بیشتری از این بازی باشیم.