Menu

اطلاعات جدیدی از Persona 5: The Royal منتشر شد؛ از تریلر گیم‌پلی تا زمان عرضه

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، استودیوی Atlus ورژن گسترده و بسط‌ یافته‌ی Persona 5 را که با عنوان Persona 5: The Royal معرفی شده بود، در تاریخ 9 آبان 1398 بر روی کنسول PS4 و در کشور ژاپن، منتشر خواهد کرد. هم‌چنین، 2020 سالی است که بازی برای منطقه‌ی آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

Persona 5: The Royal ویژگی‌های جدیدی را از جمله محتوای داستانی قابل توجه، رویدادهای روزانه‌ی جدید در مدرسه، اتفاقاتی که حول Phantom Thieves جریان دارند و البته 2 شخصیت جدید به بازی اضافه می‌کند. اولین کارکتر Kasumi Yoshizawa نام دارد، یک دختر ژیمناست ماهر. او، یک دانش‌آموز انتقالی دیگر در آکادمی Shujin بوده و در همان سالی به مدرسه می‌آید که پروتاگونیست اصلی بازی Joker وارد آن شده بود. او احساس عجیبی درباره‌ی Joker دارد و ظاهرا، خیلی از Phantom Thieves خوشش نمی‌آید.

دومین کارکتر، Takuto Maruki است که یک دوست رازدار جدید می‌باشد. او به عنوان یک مشاور توسط آکادمی Shujin بعد از اتفاقی که در ساعت‌های اولیه‌ی Persona 5 برای معلم قبلی اتفاق افتاده بود، استخدام شده است. به نظر می‌رسد که او یک شنونده‌ و راهنمای خوب باشد، شخصی که مورد علاقه‌ی دانش‌آموزان نیز است. علاوه بر این، یک منطقه‌ی جدید با عنوان Kichijoji در همسایگی توکیو هم به بازی اضافه شده است. محتویاتی نیز خارج از فعالیت‌های روزانه‌ی بازی در نظر گرفته شده‌اند، مثلا سیاه‌چاله‌ها شامل دشمنان قدرتمندتر و جدیدی می‌شوند. جلوه‌های بصری نیز ارتقا یافته و بازی از رزولوشن 4k بر روی PS4 Pro پشتیبانی می‌کند. The Royal شامل یک مقدمه‌ی و قطعه‌ی موسیقی جدید نیز می‌شود.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

استودیوی Atlus اعلام کرده است که می‌توانید با تلفن همراه از خود سلفی گرفته و از طریف سیستم پیام‌ فرستادن بازی، آن را به اشتراک بگذارید. تصاویر جدید Persona 5: The Royal را در زیر مشاهده می‌کنید.(برای تماشا با کیفیت اصلی، بر روی عکس‌ها کلیک کنید.)