Menu

سازندگان Marvel’s Spider-Man ایستراگی را افشا کردند که هیچ کس تاکنون متوجه آن نشده بود

Marvel’s Spider-Man دارای ایستراگ(Easter egg)های جذاب زیادی برای کشف کردن می‌باشد. ملاقات با استن لی(خالق مرد عنکبوتی) به عنوان صاحب رستوران Mick’s، حضور برج انتقام‌جویان در بازی و احترام به آرامگاه عمو بن تنها نعدادی از این ایستراگ‌های جالب هستند. اما یک ایستراگ دیگر نیز در بازی وجود دارد که به احتمال زیاد تا کنون متوجه آن نشده بودید؛ واضح‌تر بگویم، در روز شنبه!

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، روز گذشته، برنامه‌نویس ارشد بازی "ایلن راسکین" از طریق پستی در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر، موردی را که تاکنون از چشم بازیکنان پنهان مانده بود افشا کرد. این ایستراگ بر روی عابران پیاده که بر روی خیابان‌ها راه می‌روند، تمرکز می‌کند. اما به طور دقیق‌تر، به یهودیان ارتدکس مربوط می‌باشد. همانطور که خیلی از شماها می‌دانید، یهودیان ارتدکس در روزهای شنبه به بیرون نرفته و کار نمی‌کنند؛ شنبه برای آن‌ها روز تعطیل بوده و در آن به نیایش می‌پردازند. باید بدانید که این موضوع در Marvel’s Spider-Man نیز صدق می‌کند. اگر شما در روز شنبه(درون بازی) با پیتر پارکر به ماجراجویی در نیویورک پرداخته و قصد داشته باشید تا این کارکترها(یهودیان تصویر زیر) را پیدا کنید، احتمالا با شکست مواجه خواهید شد؛ دلیل آن نیز بیرون نرفتن این NPCها در روز شنبه از خانه است. البته باید به بازیکنان حق داد که متوجه این موضوع نشده باشند، زیرا هیچ گونه سرنخی برای پیدا کردن آن وجود نداشت؛ البته تا الان! پیامی که راسکین با تصویر زیر منتشر کرده است، به این شرح می‌باشد:"به نظر می‌رسد که زمان مناسبی برای اشاره به ایستراگی باشد که همه از کنار آن گذشته‌اند. این افراد در روزهاش شنبه کار نمی‌کنند."

به احتمال فراوان تا الان طرفداران بازی دست به کار شده تا تلاش کنند یهودیان را در روزهای شنبه پیدا کنند، صرفا جهت اطمینان خاطر! Marvel’s Spider-Man یکی از عناوین موفق Sony در نسل هشتم برای PS4 بود و توانست چه از نظر تجاری و چه هنری، عملکردی فوق‌العاده از خود نشان دهد. اگر کنجکاو هستید تا بدانید که چند درصد بازیکنان، بازی را به پایان رسانده‌اند، بر روی این خبر کلیک کنید.