Menu

شایعه: جزئیاتی از بازی بعدی سازندگان HellBlade و DmC منتشر شد: یک بازی عظیم علمی تخیلی در چندین سیاره مختلف و انحصاری Xbox – بروزرسانی: تکذیب شد

با توجه به شایعه/لیک جدیدی که در سطح فضای مجازی قابل مشاهده است، بازی بعدی استودیو محبوب Ninja Theory، سازندگان Hellblade،Heavenly Sword و DmC: Devil May Cry که توسط مایکروسافت خریداری شده است، یک بازی چهار نفره co-op علمی-تخیلی(sci-fi) خواهد بود که برای عرضه در اوایل سال 2020 برنامه‌ریزی شده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، تمرکز اصلی بازی بر روی داستان و مبارزه از نزدیک خواهد بود و شباهت زیادی به پروژه‌های قبلی این استودیو دارد. همانطور که ذکر شد با یک بازی 4 نفره رو برو هستیم که هر یک از این بازیکنان می‌توانند قابلیت‌های متفاوت و منحصر به فردی را برای خود انتخاب کنند که بر روی استایل مبارزه آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

همچنین اطلاعات لو رفته به این نکته اشاره دارند که بازی در 18 مرحله و 6 مکان منحصر به فرد روایت می‌شود، بازیکنان برای تکمیل هر مکان که 3 مرحله دارد به 90 دقیقه وقت نیاز خواهند داشت. به عبارت دیگر بازی 9 ساعت گیمپلی دارد. نکته جذاب دیگر این است که در پایان هر مکان یک باس قرار دارد که بازیکنان باید با همکاری یکدیگر آن را نابود کنند، باس فایت‌ها به بازی جدید God of War تشبیه شده‌اند.

در مورد داستان بازی گفته شده است که این عنوان در چندین سیاره مختلف روایت می‌شود و شخصیت‌های اصلی آن افرادی هستند که به دنبال حمله یک نژاد بیگانه به کره زمین، این سیاره را با هدف نابودی موجودات حمله کننده رها کرده‌اند. هر یک از سیاراتی که بازیکن در آن قرار می‌گیرد شامل این نژاد بیگانه خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، بازی از موتورگرافیکی Hellblade یعنی Unreal Engine 4 استفاده می‌کند و گیمپلی‌ای سریع‌تر از بازی قبلی Ninja Theory خواهد داشت. همچنین جالب است بدانید این پروژه برای 6 سال در شکل‌های گوناگون در دست توسعه قرار دارد و طولانی‌ترین پروسه تولید پروژه در Ninja Theory را به خود اختصاص داده است.

همانطور که متوجه شدید، جزئیات بالا تنها در حد یک شایعه است چرا که مایکروسافت(ناشر بازی) چیزی را به صورت رسمی تایید نکرده است.

انتظار داریم در مراسم E3 که ماه ژوئن برگزار خواهد شد اولین اطلاعات رسمی از بازی را دریافت کنیم.

نظر شما در این باره چیست؟

بروزرسانی: اطلاعات منتشر شده گویا مربوط به یکی از پروژه‌های کنسل شده قدیمی نینجا تئوری است و ارتباطی به پروژه بعدی آن‌ها ندارد.