Menu

4 بازی دیگر به The Castlevania Anniversary Collection اضافه شدند؛ حضور Kid Dracula در مجموعه تایید شد

شرکت Konami اضافه شدن 4 بازی دیگر به The Castlevania Anniversary Collection را تایید کرد. با اعلام این کمپانی مشخص شد که در این مجموعه علاوه بر چندین بازی کلاسیک از سری بازی‌های Castlevania، بازی Kid Dracula نیز حضور خواهد داشت. عنوانی که در سال 1993 تنها در کشور ژاپن عرضه شده بود و با توجه به عدم انتشار آن در غرب احتمالا درخشان‌ترین عنوان این مجموعه خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot در حالی که پیش از این چهار بازی Castlevania، Castlevania III Dracula's Curse، Castlevania II Belmont's Revenge و Super Castlevania IV برای این مجموعه تایید شده بودند شرکت Konami روز گذشته حضور 4 عنوان دیگر در مجموعه را تایید کرد. Castlevania: The Adventure، Castlevania II: Simon`s Quest، Castlevania Bloodlines و Kid Dracula دیگر بازی‌هایی بودند که به این مجموعه راه پیدا کردند. The Adventure اولین بازی از این سری بود که بر روی کنسول‌های دستی عرضه شد، Simon's Quest عنوانی بود که از مکانیک‌های نقش‌آفرینی (RPG) بهره می‌برد. Bloodlines نیز بازی بود که بر روی Genesis عرضه شد و ادامه اتفاقات داستان Super Castlevania IV را روایت می‌کرد.

The Castlevania Anniversary Collection در تاریخ 16 می (26 اردیبهشت) با قیمت 20 دلار بر روی پلتفرم‌های PC، Xbox One، PS4 و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.