Menu

شایعه: بازی Suicide Squad توسط Rocksteady در دست توسعه قرار دارد + جزئیات

باری دیگر شایعاتی تازه در رابطه با پروژه بعدی Rocksteady در فضای مجازی پخش شده است که چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. همانطور که می‌‌دانید Rocksteady Studios در حال حاضر بر روی یک عنوان بزرگ کار می‌کند اما در این چند سال سکوت اختیار کرده و جزئیات آن را به اشتراک نگذاشته‌اند. همه با بازی‌های قبلی این استودیو یعنی سری Batman Arkham آشنایی دارند اما پروژه بعدی آن‌ها احتمالا ارتباطی با آن سری نخواهد داشت، تنها چیزی که استودیو به طور رسمی تایید کرده است، عدم ساخت بازی Superman می‌باشد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، شایعات جدید منتشر شده به ما می‌گویند Suicide Squad بازی بعدی Rocksteady خواهد بود.

قبل از این که شایعه را زیادی جدی بگیرید باید بگویم که این جزئیات از سوی 4chan منتشر شده که ترکیبی از پیشبینی‌های صحیح و تعدادی پیشبینی غلط را در کارنامه دارد اما نکته جالب‌تر آن است که یکی از طرفداران در رابطه با این موضوع از "جیسون شریر"، نویسنده Kotaku، در مورد صحت شایعه سوال پرسیده است که البته شریر نه آن را رد و نه تایید کرد.

جزئیاتی که در ادامه خواهید خواند ایمیلی از سوی مدیر ارشد به تیم سازنده در Rocksteady می‌باشد که شامل برنامه‌های آن‌ها در رابطه با رونمایی از بازی و جزئیات گیمپلی می‌شود. با توجه به این اطلاعات، بازی بعدی Rocksteady در تاریخ 4 ژوئن(14 خرداد)، یک هفته قبل از E3 2019، رونمایی خواهد شد.

جزئیات منتشر شده از این قرار است:

  • تریلر رونمایی(که یک تریلر سینمایی می‌باشد) در حال حاضر در دست پولیش و اصلاح قرار دارد. Blur Studio وظیفه نورپردازی، انیمیشن و پولیش برخی صحنه‌ها را برعهده دارد.
  • در تریلر شاهد Ra's al Ghul و تعدادی شخصیت منفی دیگر خواهید بود.
  • Ra's al Ghul در قالب یک سری ماموریت Raid انحصاری زمانی حضور خواهد داشت که در انتهای تریلر به آن اشاره می‌شود.
  • گاتهام اولین مکانی است که رونمایی خواهد شد و یکی از مکان‌های قابل بازی این عنوان است. تیم سازنده در حال آماده سازی معرفی این مکان و ساختمان‌های مختلف آن می‌باشد تا به بازیکنان نشان دهند که چه اکتشافاتی در انتظارشان خواهد بود.
  • گاتهام همچنین مکانی خواهد بود که مطبوعات در هفته E3 می‌توانند آن را تجربه کنند.
  • تریلر رونمایی از Star City در مکانی دیگر رخ خواهد داد.
  • بازی برای عرضه در اوایل 2020 در نظر گرفته شده است.
  • نسخه Premium Edition این عنوان در دست بررسی قرار دارد. چندین لباس خاص برای ابرقهرمانان و مقداری از واحد پول درون‌بازی در دسترس دارندگان این نسخه قرار خواهد گرفت.
  • Rocksteady قصد دارد یک رویداد لایو گیمپلی به نمایش بگذارد. این ویدیو از پیش ظبط شده، شامل گیمپلی و رابط کاربری این عنوان نیز می‌شود. در این ویدیو هسته اصلی گیمپلی و المان‌های آن نیز بررسی خواهد شد. هسته‌های اصلی گیمپلی شامل کار تیمی،انواع لباس‌های ابرقهرمانی،مبارزات،Supers،لوت،مناطق اصلی هاب‌گونه،بخش آنلاین/چندنفره و خط‌های داستانی چندگانه می‌شود.
  • تریلر گیمپلی در حال ظبط شدن است و شامل نورپردازی پیشرفته و آخرین مدل‌های کارکتر طراحی شده می‌شود.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا در رابطه با پروژه بعدی این استودیو هیجان زده هستید؟