Menu

معمار ارشد کنسول نسل بعدی سونی، مارک سرنی، در رابطه با قیمت PS5 صحبت می‌کند

"مارک سرنی"، معمار پلی‌استیشن در سونی، امیدوار است قابلیت‌های PS5، قیمت این کنسول را توجیه کند و بازیکنان با توجه به قابلیت‌های دریافتی در رابطه با این موضوع فکر کنند.

همانطور که می‌دانید، چندی پیش سونی به طرز عجیبی و به صورت ناگهانی تصمیم گرفت اطلاعاتی از کنسول نسل بعدی خود منتشر کند. مهندس معمار ارشد این دستگاه، "مارک سرنی"، در رابطه با افزایش شگفت انگیزی در قدرت پردازند،کارت گرافیک و استفاده از SSD قدرتمند صحبت کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، تمامی این جزئیات از طریق مصاحبه‌ای با منبع خبری، Wired، منتشر شد اما مقاله مذکور شامل هیچ قیمتی نمی‌شود و حتی محدوده آن نیز مشخص نشد. با توجه به اعلانات بعدی نویسنده مقاله، سوالی در رابطه با قیمت PS5 مطرح شد اما آن‌ها تصمیم گرفتند پاسخ دقیقی به آن ندهند و در آن مقاله نیز چیزی در این باره منتشر نشود.

نویسنده مقاله تصمیم گرفت در توییتر در این باره صحبت کند. اگرچه به طور دقیق قیمت این کنسول مشخص نشد اما با توجه به پاسخ داده شده، احتمالاََ قیمتی فراتر از تصور همگان برای این کنسول در نظر گرفته شده است.

از سرنی خواسته شد که محدوده قیمت کنسول نسل بعدی سونی را مشخص کند اما این طراح ارشد در جواب گفت:

"من باور دارم که ما بتوانیم این کنسول را با قیمت پیشنهادی و مورد انتظار خرده فروشی‌ها بر مبنای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که بازیکنان دریافت خواهند کرد عرضه کنیم."

وقتی در ادامه از او پرسیده شد که آیا این بیانیه بدین معنا است که شاهد قیمتی بالاتر از نسل‌های قبل خواهیم بود یا خیر، او جواب داد:

"این تنها چیزی است که فعلاََ در این مورد می‌توانم به شما بگویم."

اعلام نکردن قیمت PS5 چندان عجیب نیست چرا که اصولاََ چند ماه مانده به عرضه رسمی محصولات، قیمت مشخص می‌شود. حتی ممکن است هنوز تیم سونی تصمیم نهایی نگرفته باشد. به طور حتم قیمت‌گذاری رقیب سونی یعنی مایکروسافت نیز در تصمیم آن‌ها اثر خواهد گذاشت. باید دید سونی چه برنامه‌ای برای نسل بعد دارد.

نظر شما در این باره چیست؟