Menu

به نظر می‌رسد که در تم جدید God of War به دنباله‌ی بازی اشاره شده است

به هیچ وجه تعجب‌آور نیست که بهترین بازی سال 2018 یعنی God of War یک دنباله دریافت کند. جدیدترین نسخه از این فرنچایز موفق و محبوب، ریشه‌های مجموعه را تغییر داده و سیستم مبارزات، زاویه‌ی دوربین، شخصیت پردازی و موارد دیگر را دگرگون کرده است. این تغییرات نیز کاملا جواب دادند و بازی تاکنون موفق به دریافت 198 جایزه‌ی بهترین بازی سال از مراجع مختلف گیمینگ شده است. ادامه‌ی متن دارای اسپویل در ارتباط با پایان God of War می‌باشد. با توجه به نوع پایان‌بندی بازی که به گونه‌ای راه را برای ادامه‌ی آن باز گذاشت، طرفداران مشتاقانه منتظر ادامه‌ی ماجراجویی‌های کریتوس و آتریس در دنیای اساطیری نورث می‌باشند، اما هیچ چیزی در این ارتباط به صورت رسمی به اشتراک گذاشته نشده است. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، با وجود نبود هر گونه اطلاعات رسمی، به لطف ایستر اگی(easter egg) که در تم رایگان و جدید بازی مخفی شده است، ممکن است که بدانیم باید انتظار چه چیزی را در نسخه‌ی بعدی داشته باشیم. همانطور که دیروز طی این خبر شما را در جریان قرار دادیم، کمپانی Sony Santa Monica سالگرد یک سالگی عرضه‌ی God of War را با انتشار یک ویدئو که در آن سازندگان بازی از بازیکنان تشکر می‌کنند، یک ست آوارتار و یک تم رایگان جشن گرفت.

اما چشمان تیزبیبن کاربران انجمن Reddit متوجه نکته‌ای شد‌اند که درون این تم رایگان مخفی شده است. اگر به قایقی که کریتوس و آترئوس سوار هستند دقت کنید، یک عبارت به حروف نوردیک بر روی آن حکاکی شده است که ترجمه‌ی آن می‌شود"Ragnarok در راه است"(Ragnarok is coming). اگر با رگناروک اشنا نیستید، باید گفت که در اسطوره شناسی نورث، به معنای آخرالزمان و نبرد بین خدایان و غول‌ها است که در نهایت منجر به نابودی همه چیز خواهد شد. این نکته، به این معناست که کریتوس و آتریس با کشتن بالدر، منجر به رخ دادن رگناروک در زمانی زودتر از موعد شده‌اند و در حقیقت، خدای جنگ باز هم سرنوشت را تغییر داده است. ظاهر شدن خدای رعد یعنی ثور در پایان مخفی God of War، به معنای این می‌باشد که در نسخه‌ی بعد، خدایان بیشتری را در قالب آنتاگونیست خواهیم دید.

God of War عنوانی در سبک اکشن/ادونچر و هک اند اسلش می‌باشد که توسط استودیوی Santa Monica توسعه یافته و کمپانی Sony Interavtive Entertainment آن را به صورت انحصاری بر روی PS4 منتشر کرد. God of War جوایز بسیاری را از منابع و مراجع گیمینگ مختلف کسب کرده است؛ The Game Awards، SXSW GAMING AWARDS و Bafta تنها بخش کوچکی از آن‌ها می‌باشند.