Menu

ایمی هنیگ در رابطه با عدم وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای در Fallen Order: تغییر رفتار EA عجیب است

همان‌طور که می‌دانید چند روز پیش در جریان رویداد ویژه Star Wars، استودیو Respawn در کنار EA سرانجام از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به صورت رسمی رونمایی کرد. چیزی که از همه بیشتر سبب تعجب بازیکنان شده، داستانی بودن و عدم وجود هیچ‌گونه لوت‌باکس و پرداخت درون‌برنامه‌ا‌ی در بازی است؛ چرا که EA به نوعی با بازی‌های سرویس محور و علاقه به چنین عناوینی شناخته می‌شود و حتی پروژه Star Wars استودیو Visceral Games را به دلیل اینکه بیش از حد برروی تک‌نفره و داستانی‌بودن تمرکز داشت، کنسل کرده بود.

با این وجود، با توجه به متن توییت حساب رسمی بازی‌های Star Wars شرکت EA در توییتر، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هیچ‌گونه پرداخت درون برنامه‌ای با لوت‌باکس نخواهد داشت و چنین چیزهایی هیچ‌گاه به بازی اضافه نخواهند شد.

"بدون پرداخت درون برنامه‌ای و بدون لوت‌باکس. و نه، چنین چیزهایی را به بازی اضافه نخواهیم کرد. روایتی تک‌نفره از داستان دنیای Star Wars برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند به یک Jedi تبدیل شوند."

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی "ایمی هنیگ" که زمانی در استودیو Visceral رهبری پروژه‌ی کنسل‌شده‌ی Star Wars با نام رمز Ragtag را برعهده داشته، در رابطه با تغییر رفتار ناگهانی EA و سیاست‌های این شرکت با Eurogamer مصاحبه کرده است که در ادامه می‌توانید بخشی از آن را مطالعه نمایید.

"واقعا عجیب است. بگذارید بی‌پرده با شما صحبت کنم؛ چنین چیزی توسط حساب رسمی بازی‌های Star Wars شرکت EA توییت‌شده ولی نمی‌دانم که آیا آن‌ها به نظرات خود درباره زمانی که پروژه ما از بین رفت هم به طور ضمنی اشاره می‌کنند یا نه! واقعا نمی‌دانم چنین تغییر رفتاری چگونه و چرا اتفاق افتاده چون تا جایی که به یاد دارم، زمانی که ما در حال کار برروی Ragtag بودیم، چنین چیزهایی (داستان‌محوربودن و عدم وجود لوت‌باکس) اصلا جزئی از برنامه‌های قابل قبول نبودند. ولی خب اوضاع تغییر می‌کند. تصمیم کنسل‌کردن Ragtag در تابستان 2017 گرفته شده بود و ما نیز چند ماه بعد در اکتبر متوجه این تصمیم شدیم که یعنی تقریبا 2 سال پیش؛ و خب در 2 سال خیلی چیزها می‌تواند تغییر کند. در این 2 سال جنجال‌ها و حواشی زیادی پیرامون این حرف که بازیکنان دیگر علاقه‌ای به بازی‌های تک‌نفره ندارند، به وجود آمده است. معلوم است که هم ما و هم بازیکنان هنوز هم خواهان تجربه‌های تک‌نفره و داستانی هستیم. "

علاوه بر سخنان بالا، "هنیگ" درباره جزئیات دیگری از پروژه Ragtag نیز صحبت کرد. به نظر می‌رسد برخلاف سری Uncharted، قرار بوده Ragtag چندین شخصیت قابل بازی داشته باشد که هر کدام ماموریت‌های خاص خود را انجام می‌دادند. هم‌چنین داستان بازی بخشی از روایت جدید Star Wars بوده و حجم جزئیات و اهمیت آن اندازه چیزی نزدیک به فیلم Rogue One بوده است. خب متاسفانه هیچ‌گاه نمی‌توانیم چنین عنوانی را تجربه کنیم ولی امیدواریم Fallen Order تبدیل به عنوانی شایسته و لذتبخش شود.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر (24 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.