Menu

Borderlands 2 به جمع 5 بازی با بیشترین تعداد بازیکن در Steam بازگشت

به نظر می‌رسد زمانی که کاربران Steam مشغول دادن نظرات منفی یا همان review bombing نیستند، عشق و علاقه خود به Borderlands 2 را به خوبی نشان می‌دهند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، به تازگی تعداد بازیکنان هم‌زمان عنوان Borderlands 2 افزایش چشم‌گیری داشته است. همان‌طور که می‌دانید، با اینکه به تازگی بازی آپدیتی جهت افزایش روزولوشن و افزایش کیفیت بافت‌ها برروی PC و کنسول‌ها دریافت کرده اما محتویات آن از زمان عرضه آخرین DLC در سال 2013 دست نخورده باقی مانده است؛ و خب به نظر می‌رسد همین آپدیت برای بازگشت دوباره بازیکنان به عنوان شوتر استودیو Gearbox کافی بوده است.

با وجود گذشت چندین سال از عرضه بازی، این عنوان همیشه توانسته بود مقدار تقریبی 10000 بازیکن همزمان را داشته باشد اما به تازگی و پس از عرضه آپدیت، تعداد بازیکنان آن افزایش بسیار خوبی داشته و با رسیدن به رقم 60000 بازکن هم‌زمان، Borderlands 2 را در میان 5 بازی برتر Steam از نظر تعداد بازیکن هم‌‌زمان قرار داده است.

البته مطمئنا معرفی Borderlands 3 نیز در این آمار بی‌تاثیر نبوده و بسیاری از بازیکنان به خاطر معرفی نسخه جدید به Borderlands 2 روی آورده‌اند.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.