Menu

گزارش: Sony برنامه‌های Bungie برای اضافه‌کردن ویژگی انتقال شخصیت به بازی Destiny 2 را متوقف کرده است

بنابر گفته‌های "جیسون شرایر"، خبرنگار ارشد Kotaku و منبع معتبر دنیای بازی، برنامه‌های Bungie برای اضافه‌کردن قابلیت انتقال شخصیت به صورت کراس‌پلتفرم از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر توسط Sony لغو شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، در آخرین قسمت از سری پادکست‌های Splitscreen در گفت‌وگویی درباره اینکه Bungie چگونه پس از جدایی از Activision می‌تواند Destiny 2 را بهبود ببخشد، "شرایر" گفته که Bungie قصد داشته قابلیت انتقال شخصیت را به بازی Destiny 2 اضافه کند، ولی قرارداد همکاری انحصاری آن‌ها با Sony مانع از اضافه‌کردن چنین قابلیتی به بازی شده است.

"من شنیده‌ام که Bungie قبل از عرضه‌شدن افزونه Forsaken قصد داشته قابلیت انتقال شخصیت را بین 2 پلتفرم PC و PS4 پیاده کند ولی Sony اجازه آن را نداده است. رفتار Sony این گونه است که انگار می‌خواهند مردم فقط از طریق PS4 به تجربه Destiny بپردازند، حتی اگر این به معنی دورزدن و ضرررسیدن به دیگر بازیکنان باشد. چنین چیزی واقعا بد است و واقعا امیدوارم Bungie جلوی آن را بگیرد. "

همان‌طور که می‌دانید این اولین بازی نیست که Sony دست به جلوگیری و مقاومت در برابر قابلیت کراس‌پلی زده است؛ از ماه‌ها پیش نیز این شرکت به ایجاد قابلیت کراس‌پلی در بازی‌هایی نظیر Rocket League و Minecraft علاقه‌ای نشان نمی‌داد و سرانجام همین چند وقت پیش بود که سرانجام از طریق بازی Fortnite شرکت Sony حاضر به قبول این ویژگی شد. به همین دلیل به نظر می‌رسد اکنون Bungie با توجه به جداشدن از Activision بتواند برای پیاده‌سازی ویژگی انتقال شخصیت دوباره اقدام کند.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.