Menu

Highlight Reel: قسمت 473؛ از نبرد اسلحه‌ی شات‌گان با تانک در Battlefield 5 تا جاخالی حرفه‌ای در Sekiro

بیشتر گیمرها با کلیپ‌های ویدئو گیمینگ Highlight Reel آشنا می‌باشند. ویدئو‌کلیپ‌هایی که چندین سال است به اشتراک گذاشته می‌شوند و بیش از 470 قسمت از آنها توسط وبسایت Kotaku منتشر و در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویدئوها شامل لحظات خنده‌دار، باگ‌های عجیب و غریب، مهارت‌های شگفت‌انگیز بازیکنان و… می‌شوند. گیمرهای سراسر دنیا، اینگونه لحظات را هنگام بازی کردن، ضبط کرده و برای وبسایت مذکور ارسال می‌کنند. شما نیز می‌توانید کلیپ های جالب خود را به آدرس [email protected] بفرستید و شانستان رای برای ثبت ویدئوی خود در یکی از اپیزودها امتحان کنید. حال در پردیس‌گیم تصمیم گرفته‌ایم تا اپیزودهای جدید Highlight Reel را در طول هفته برای تماشا و دانلود قرار دهیم.

قسمت 473: این اپیزود با عنوان قدیمی Far Cry 2 آغاز می‌شود که مشاهده می‌کنیم یکی از دشمنان به سوی کوه فرار می‌کند اما نه به صورت عادی، بلکه با سرعت زیاد و حرکت پیچشی؛ در نهایت نیز داخل خود کوه رفته و غیب می‌شود. با فرنچایز Far Cry ادامه داده و کلیپی را از New Dawn داریم. در این بازی، یکی از یارانمان به اوج مهارت در موتور‌سواری رسیده است، یعنی حتی به صورت برعکس نیز قابل به انجام این کار می‌باشد. هنگامی که در حال احیای دوستانتان در Arma 3 می‌باشید، مواظب اطراف باشید. یک خداحافظی ناخواسته را نیز در Skyrim داریم.

ضمن تشکر از Ubisoft به سراغ The Division 2 می‌رویم که در این شوتر سوم شخص آنلاین، یکی از npcها هنگام گفت و گو، غیب شده و به جایی دیگر تلپورت می‌کند؛ کجا میری برادر! در بازی Gang Beast مهارت یکی از بازیکنان در برداشتن اجزای سطح را برای حذف دشمنان مشاهده خواهیم کرد. لازم به ذکر است که هنگام انجام حرکت‌های حرفه‌ای در Red Dead Redemption 2، خصوصا پرش از یک اسب بر روی اسبی دیگر، مواظب موانع و درختان باشید. در Mad Max یکی از دشمنان بازی با ماشین وارد شده و با آن به مکس می‌زند. سپس از آن پیاده شده، چند بار از ضربات ما جاخالی می‌دهد و در نهایت همراه با ماشینش غیب می‌شود.

باگی جالب و عجیب از Warframe در این قسمت حضور دارد. اگر دلتان برای تعقیب و گریزهای هیجان‌انگیز تنگ شده، ویدئویی از Destiny 2 برای شما تدارک دیده شده است. گاهی اوقات، اتفاقات بر وفق مراد ما پیش نمی‌روند، به عنوان مثال، ببینید که چه بلایی سر Link در Breath of the Wild می‌آید. Rainbow Six Siege فراموش نگردیده است، جایی که یکی از اعضای تیم دشمن از بدن فرد مقابل گذشته، اما خب از این ویژگی بهره‌ی کافی را نمی‌برد. اگر Sekiro را تجربه کرده باشید، یک سری نینجای بنفش پوش هیتند که با شمشیر و لگدهای سنگین آسیب رسانده و نبرد با آن‌ها دشوار است. اما خب، ما هم یک شینوبی هستیم و بلدیم چگونه از ضربات پای آن‌ها جاخالی دهیم. هیچ وقت با یک شات‌گان در Battlefield 5 به تانک نگاه نکنید، زیرا حتی به شما فرصت فرار کردن نمی‌دهد. در حالت Firestorm بازی، یکی از بازیکنان با مهرات هر چه تمام‌تر و از طریق درخواست نیروی کمکی، افراد زیادی را راهی دیار باقی می‌کند.

هیچ وقت در "میدان نبرد" دشمن به زمین افتاده را رها نکنید، وگرنه ممکن است در همان حالت نیز باعث مرگ شما و پیروزی تیمش بشود. موردی دیگر نیز باید درباره‌ی ساخته‌ی Dice به خاطر سپرده شود، ممکن است که مین‌ها فقط به اعضای بدن شما واکنش نشان دهند نه شلیک گلوله. واقعا وقتی عملکرد برخی بازیکنان را در بخش آنلاین Battlefield مشاهده می‌کنم، به شدت تعجب کرده و به خود امیدوار می‌شوم. یک رقص مون واک را در Apex Legends می‌بینیم، اما نه به صورت عادی و بر روی زمین. Highlight Reel 473 با این عنوان بتل رویال رایگان به پایان می‌رسد، جایی که یکی از بازیکنان، به تماشای ضربه خوردن هم‌تیمی‌اش می‌نشیند.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Highlight Reel 472 را می‌توانید از اینجا تماشا کنید.