Menu

گزارش: جیسون وست، از خالقان سری Modern warfare به استودیوی Epic Games پیوسته است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، استودیوی Epic Games، آقای "جیسون وست" را که با همکاری "وینس زامپلا" استودیوهای Infinity Ward و Respawn را تاسیس کرده بود، استخدام کرده است. این خبر طی پستی در توئیتر و توسط "جف کیلی" منتشر شد. با وجود اینکه خود استودیو هنوز چیزی اعلام نکرده است، اما گفته‌ی فرد معتبری مانند کیلی باید درست باشد. بر اساس پستی که جف به اشتراک گذاشته است، حدود 1 ماهی از فعالیت وست در Epic Games می گذرد.

"Epic Games در سکوت، موسس استودیوهای Infinity Ward و Respawn را استخدام کرده است تا از تلاش‌های او برای ساخت بازی‌ها استفاده کند. بر اساس چیزی که من شنیده‌ام، "وست که در منطقه‌ی کارولینای شمالی زندگی می‌کند، حدود 1 ماهی است که در این استودیو، مشغول فعالیت می‌باشد."

جیسون وست در سال 2010، Infinity Ward را ترک کرد و به کمک "وینس زامپلا" استودیویی به نام Respawn را تاسیس کرده و بازی Titanfall را با همکاری EA روانه‌ی بازار کردند. قطعا چنین فرد با تجربه‌ای می‌تواند کمک زیادی به Epic Games که دنیای سرگرمی را با Fortnite به تسخیر خود درآورده است، بکند. برای آشنایی با دلایل موفقیت این عنوان بتل رویال رایگان، می‌توانید مقاله‌ی چرا FORTNITE به این حجم از موفقیت و محبوبیت دست یافته است؟ را به قلم ابوالفضل مولایی، مطالعه کنید.