Menu

اشاره صداگذار Horizon Zero Dawn به بازی بعدی: صبر کنید تا نسخه بعدی را ببینید

خانم جانیا گاوانکار (Janina Gavankar) طی مراسمی مربوط به Star Wars با یکی از کاس‌پلیرها که خود را به شکل شخصیت Iden Versio در Star Wars Battlefront II در آورده بود صحبت‌هایی داشته و اساساً در دست ساخت بودن Horizon Zero Dawn 2 را تأیید کرده و اظهار داشته این دنباله حتی شگفت‌انگیزتر از ساخته‌ی پیشین Guerrilla در 2017 خواهد بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، بعد از اینکه این کاس‌پلیر به خانم گاونکار گفت به علت علاقه به ایشان ترقیب به تجربه‌ی Horizon شده در جواب شنید؛ "فوق‌العاده‌ست، صبر کن دنباله‌ش رو ببینی. می‌میری… یه رازهایی رو می‌دونم! می‌میری!"

اگر بخواهیم بی‌تعارف به قضیه نگاه کنیم، وجود دنباله‌ای بر این عنوان اکشن نقش‌آفرینی که 2017 منتشر شد و مورد توجه منتقدان بسیاری قرار گرفته و جوایز بی‌شماری را به خود اختصاص داد انکارناپذیر بود. در اوایل امسال، سونی گزارش داد که از زمان عرضه در فوریه 2017 تا کنون این نسخه توانسته 10 میلیون نسخه را به شکل جهانی به فروش برساند.

هرمن هولست (Hermen Hulst) یکی از مدیران استودیوی Guerrilla Games در وبلاگ رسمی PS Blog نوشته بود؛ "اینم از ما، توانسته‌ایم به شکل جهانی به فروش 10 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کنیم. فکر اینکه قادر بودیم این تعداد از بازیکنان را به ماجرای Aloy همراه کنیم فوق‌العاده است."

برای ماجرای جدید در دنیای Horizon آماده‌اید؟ دوست دارید چه چیزهایی در بازی جدید ببینید؟ انتظار دارید در چه تاریخی عرضه شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.