Menu

Infliction، عنوانی ترسناک که الهام گرفته شده از پروژه کنسل شده Silent Hill P.T می‌باشد

استودیوی Caustic Reality در حال کار بر روی یک عنوان ترسناک با نام Infliction می‌باشد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، در این بازی باید در یک خانه و جست و جو بپردازید و با کابوس‌های وحشتناکی روبرو شوید که تمامی این عناصر الهام گرفته شده از عنوان کنسل شده Silent Hill P.T می‌باشد.

در Infliction بازیکنان باید در بین بقایا و موارد یافت شده از یک خانواده‌ به کاوش بپردازند و نامه‌ها، دفتر وقایع روزانه و پیام‌های صوتی را پیدا کنند تا سرنخ‌های موجود را پیدا و سر از رویدادهای ترسناک رخ داده در خانه در بیاورند. متاسفانه شما در این خانه تنها نیستید و در حین یافتن سرنخ باید مراقب اطراف خود باشید.

Infliction توسط موتور گرافیکی Unreal Engine توسعه می‌یابد و سازندگان قول داده‌اند که از نظر گرافیکی و نورپردازی بازی در سطح بالایی قرار خواهد داشت. بازی دارای 2 حالت سختی نرمال و بسیار سخت خواهد بود که در اولین حالت مسیر بازی به شما نشان داده می‌شود، اما در حالت دوم خودتان باید راه و مسیر را پیدا کنید.

بازی در ماه بعد برای PC عرضه خواهد شد. همچنین دمویی از آن در دسترس می‌باشد که از این لینک می‌توانید این دمو را دریافت کنید.

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام‌صفحه