Menu

نگاهی به زندگی و آهنگ‌های رضا صادقی

در این مقاله قصد داریم تا نگاهی داشته باشیم به زندگی و آثار یکی از بهترین خوانندگان پاپ کشورمان که در این چند سال اخیر توانسته است به شهرتی جهانی دست پیدا کند. رضا صادقی در تاریخ 25 /مرداد/ 1358 در بندر عباس چشم به جهان گشود. صادقی کودکی سختی را بخاطر یک اشتباه پشت سرگذاشت و باعث شد تا برای همیشه پاهایش دچار مشکل شوند به شکلی که هنوز هم با این مشکل بسیار بزرگ رو به رو است.

رضا از کودک علاقه بسیار زیادی موسیقی و بخصوص موزیک بومی شهرشان داشت که امروزه نیز در آثار او قابل مشاهده است. برای ادامه مقاله بیوگرافی رضا صادقی و همینطور دانلود آهنگ های این خواننده خوب کشورمان با ما همراه باشید.

آغاز فعالیت های رضا صادقی

رضا صادقی برای اولین بار کار خود را با تلاوت آیات قران آغاز کرد و پس از اینکه متوجه شد که صدای خوبی برای خواندن دارد رفته رفته به خوانندگی علاقمند شد و سرانجام در سال 1381 با آهنگ راز عشق توانست وارد دنیای موسیقی شود اما طولی نکشید که آلبومی را با همین نام در سال 1382 به بازار عرضه کرد. اولین همکاری او با گروه کیمیا بود که در بندر عباس فعالیت داشتند و با همکاری این گروه موفق شد تا آلبوم های زیادی را چون گل لاله، رویای شیرین و مستانه و دیوانه را روانه بازار کرد.

اوج موفقیت رضا صادقی

صادقی با آهنگ مشکی رنگ عشقه توانست به شهرت فراوانی دست پیدا کند و سپس بعد از آن آلبوم وایسا دنیا را روانه بازار کرد که با استقبال بی سابقه ای همراه بود. صادقی علاقه بسیار زیادی به دیگر هنرمندان فعال در زمینه شعر چون ناصر چشم‌ آذر و بابک بیات و همینطور اشعار سهراب سپهری و مهدی اخوان ثالث دارد که در برخی آهنگ هایش از آنها استفاده کرده است که می توانید این آهنگ ها رو از بخش آهنگ های رضا صادقی دریافت کنید.

آلبوم چقدر سخته با اینکه رضا صادقی برای آن زحمت بسیار و هزینه سنگینی را پرداخت کرد که به صورت غیر مجاز منتشر شد، رضا معتقد بود که این آلبوم پس از اینکه آماده انتشار بود از منزلش دزیده و در بازار بفروش رسیده است.

  دانلود آهنگ های رضا صادقی

سپس بعد از این آلبوم، صادقی آلبوم دیگری را در سال 1388 منتشر کرد به نام یکی بود یکی نبود، این آلبوم در نظرسنجی معتبر موسیقی دهه 80 ایران به عنوان‌های محبوب‌ترین چهره، بهترین اجرای صحنه‌ای، بهترین آلبوم رتبه اول را کسب کرد و در بخش قطعه هیت، بهترین خواننده رتبه دوم را کسب کرد.

رضا صادقی تا به امروز آهنگ ها و آلبوم های بسیار زیادی روانه بازار کرده است که از مهمترین آنها می توان به آلبوم دیگه مشکی نمی پوشم و شب بارونی شاره کرد که از مهمترین این ترک ها می توان به همه این روزها و شب بارونی اشاره کرد که از هواداران بیشماری برخوردار هستند. در انتها باید اشاره کنیم که تمام آثار این هنرمند را می توانید از بخش دانلود آلبوم دریافت کنید.

این مطلب بصورت تبلیغاتی قرار گرفته است و پردیس گیم مسئولیتی در قبال محتوا آن ندارد. برای تبلیغات در پردیس گیم به اینجا بروید.