Menu

Microsoft هفته آینده در جریان Inside Xbox از برنامه‌های خود برای E3 رونمایی خواهد کرد

E3 2019 به سرعت در حال نزدیک‌شدن است و رئیس Xbox یعنی "فیل اسپنسر" نیز قول داده که نمایشی بزرگ در این رویداد داشته باشند؛ از همان زمان برای عده‌ای سوال شده بود که چه زمانی می‌توانیم اطلاعاتی بیشتر از برنامه‌های Microsoft داشته باشیم؟ خب به نظر می‌رسد که نیاز نیست زمان زیادی صبر کنیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، شرکت Microsoft به تازگی با انتشار تیزری خبر داده که هفته آینده در تاریخ 16 آپریل (27 فروردین) در جریان Inside Xbox در کنار اخباری از بازی‌های Sea of Thieves و Rage 2 از برنامه‌های خود برای E3 2019 نیز رونمایی کند. در زیر می‌توانید بیانیه و تیزر منتشرشده توسط Microsoft در این رابطه را مشاهده نمایید.

"قسمت یک ساعته ماه آپریل Inside Xbox اخباری جدید و هیجان‌انگیز پیرامون Xbox Game Pass خواهد داشت و در کنار آن اطلاعاتی جدید از آپدیت بزرگ و مورد انتظار بازی Sea of Thieves منتشر خواهد شد. از دیگر اخبار می‌توان به حضور "راد فرگوسن" از The Coalition، انتشار اطلاعات جدید از بتای Warhammer Chaosbane، انتشار تریلر و جزئیات جدید از Rage 2، اشاره به بازی‌های جدید قابلیت backward compatibility، راه و برنامه‌های Microsoft برای E3 و چندین سورپرایز مختلف اشاره کرد. "

دیدن اینکه Microsoft چه برنامه‌هایی برای E3 امسال دارد مطمئنا جالب خواهد بود. Microsoft چیزهای زیادی برای نمایش دارد از جمله سرویس استریم جدید خود به نام xCloud، اخبار و اطلاعات جدید از Halo Infinite و Gears 5 و البته سورپرایزها و برنامه‌های ویژه!

جهت آگاهی کامل از برنامه‌های این شرکت آمریکایی برای 27 فروردین بهتر است تیزر کوتاه زیر را مشاهده نمایید:

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.