Menu

گزارش: یکی از باس‌های Bloodborne قرار بود تا به عنوان شخصیتی همراه در بازی حاضر باشد

Bloodborne اولین ساخته‌ی استودیوی From Software در نسل هشتم بود که با داستان‌گویی محیطی، نبردهای به یاد ماندنی با باس‌ها، موسیقی‌های فوق‌العاده، گرافیک هنری بی‌نظیر و… مورد استقبال منتقدین و مخاطبان قرار گرفت. یکی از مواردی که From Software بخاطر آن شناخته می‌شود، درجه‌ی سختی بالا و دشوار بودن بازی‌های ساخته شده توسط این استودیو می‌باشد که این سختی، در نبرد با باس‌های بازی نمود بیشتری پیدا می‌کند. اما می‌دانستید که قرار بود تا یکی از باس‌های Bloodborne به عنوان یک دوست و شخصیت همراه در بازی حاضر شود؟ به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، از طریق کشف یکی از محتویات حذف شده‌ی بازی، به نظر می‌رسد که نخستین باس اجباری Bloodborne یعنی Father Gascoigne قرار بوده تا به عنوان یک همراه، در کنار شخصیت اصلی قرار گیرد. این خبر توسط استخراج‌کننده‌ی اطلاعاتی به نام "لنس مک‌دانولد"(Lance McDonald) به اشتراک گذاشته شده است.

در اوایل ماه آپریل و از طریق ویدئویی، "مک دانولد" به Bloodborne بازگشته است تا کد و سکانس‌هایی که در نسخه‌ی اصلی بازی نا تمام مانده‌اند را کشف و افشا کند. برای کسانی که Bloodborne را تجربه نکرده‌اند، Father Gascoigne اولین باس بازی است که کشتن او برای ادامه‌ی داستان بازی ضروری می‌باشد و اولین گام برای شناخت و ارتباط با کل خانواده‌ی Gascoigne می‌باشد. هر چند، از طریق بازسازی کدی از نسخه‌ی آلفا، مک دانولد قادر بوده است تا نشان دهد که در ابتدا، شما قرار بوده است تا Father Gascoigne را به عنوان یک شکارچی بر روی پل بزرگ(Great Bridge) ملاقات کنید؛ نه هیولایی مخوف در قبرستان. این سکانس، بعد از کمک به او برای از بین بردن دشمنان آغاز می‌شود؛ پس از انجام این کار، او به شما نزدیک شده و می‌گوید"خب خب. یک شکارچی، مگه نه؟" از این نقطه، Father Gascoigne در کنار شما قرار گرفته و در از بین بردن دشمنان بازی به شما یاری خواهد رساند. هم‌چنین، او می‌تواند توسط دشمنان شکست بخورد و دیالوگ‌هایی را نیز بیان می‌کند که در نسخه‌ی نهایی هرگز استفاده نشدند؛"امشب، یک چیز متفاوت در هوا وجود داره. مردان، به عنوان شکارچیان، خانه را ترک کرده و به عنوان هیولا باز خواهند گشت. همه جا پر از هیولاست، همین الانش هم از بوی این شکار خوشم اومده." البته، مک دانولد به طور روشن مشخص نکرد که تا چه زمانی Father Gascoigne به عنوان یک همراه در کنار شخصیت اصلی قرار می‌گیرد، به عنوان مثال، همراهی او محدود به یک ناحیه‌ی مشخص بوده و یا فقط تا قبل از نبرد با باس بعدی می‌باشد.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

برای جالب‌تر کردن موضوع، باید اشاره کرد که تریلر Bloodborne در The Game Awards 2014با جملات کرکتر Father Gascoigne آغاز می‌شود. او می‌گوید:"به خودت اجازه‌ی شک کردن نده… اگر حرکت کرد، می‌تونی مطمئن بشی که یه هیولاست. اگر هم تکون نخورد، ریسک نکن." اکتشاف جالبی پس از گذشت 4 سال از زمان انتشار این عنوان می باشد. البته، "مک دانولد" پیش از این، یک باس حذف‌شده را نیز نشان داده بود که می‌توانید ویدئوی مربوط به آن را از این خبر تماشا کنید. Bloodborne هم‌اکنون به صورت انحصاری بر روی PS4 در دسترس می‌باشد.