Menu

معاون رئیس Google Stadia؛ از سمت ناشرین و توسعه دهندگان حمایت فوق‌العاده‌ای دریافت کردیم، حتی آن‌هایی که انتظار نمی‌رفت

با معرفی Google Stadia اخبار حول محور این سرویس در صنعت گیمینگ روز به روز بیشتر می‌شود، طرفدارانی که با شک و تردید به این پدیده نگاه می‌کنند و افرادی که به شدت هیجان‌زده هستند تا این پلفترم cloud-based معرفی شده GDC 2019 را از نزدیک ببینند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، طی مصاحبه‌ای از جانب فیل هریسون (Phil Harrison) با Variety ایشان اظهار کرده حمایت توسعه دهندگان و ناشرین من جمله تعدادی از تیم‌هایی که انتظار نمی‌رفت (این کار را بکنند) از این تکنولوژی تا اینجای کار فوق‌العاده بوده. در تابستان سال جاری اطلاعات بیشتری درمورد استودیوهای پشتیبانی کننده از Google Stadia منتشر خواهد شد.

"از سرتاسر جهان حمایتی از جانب توسعه دهندگان و ناشرین دریافت کردیم که انتظار یکی سری از آن‌ها را داشتیم اما تعدادی دیگر کاملاً غیر منتظره بودند. در تابستان می‌توانید لاین آپ روز عرضه را ببینید و خودتان قضاوت کنید آیا موفق خواهیم بود یا خیر. شدیداً با شرایطی که درحال حاضر داریم خوشحال و راضی هستم."

همچنین هریسون عنون کرد که تمام ایده‌ی پروژه‌ی Google Stadia در ابتدا توسط تیم Chromecast که می‌خواستند ببینید آیا می‌توانند از تکنولوژی استریمینگ آن‌ها استفاده کنند یا نه مطرح شده.

"آغاز شکل گیری Stadia در اصل با تیم Chromecast شروع شد. آن‌ها موفقیت بزرگی با قدرت بخشیدن به مدیای خطی به خصوص تلویزیون و محتویات مربوط به فیلم‌های سینمایی داشتند. بعد اینطور بود که گفتیم؛ «خب، این پلتفرم رو داریم، دیگه چی کار میشه باهاش کرد؟ احتمالش هست که بتونیم به وسیله‌ی این تکنولوژی بازی‌ها رو استریم کنیم؟»

سومین بخش از این پروژه مربوط به ساختار networking که در پایگاه‌های داده‌هایمان (datacenters) ساخته بودیم می‌شود. این موضوع چیزی نیست که صورت عمومی درمورد آن صحبت کنیم ولی در مرکز داده‌هایمان یکی از پیشگام‌ترین فناوری‌های سخت‌افزاری موجود را داریم.

فقط کافی بود این سه مورد را به یکدیگر متصل کرده تا فرصتی برای به جلو بردن این کسب و کار پر جنب و جوش فراهم کنیم."

Chromecast راه اصلی برای استفاده از Google Stadia با یک تلویزیون خواهد بود. راه‌های جایگزین برای انجام بازی‌ها با Google Stadia شامل کامپیوترهای خانگی (دسکتاپ یا لپ‌تاپ)، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌شود.