Menu

PlayStation جلوتر از Nintendo و Xbox، سومین برند شناخته‌شده در بریتانیا است

به تازگی شاخص مربوط به نام‌تجاری شرکت Prophet برای سال 2018 منتشرشده و در آن PlayStation با صعودی 6 رده‌ای، از جایگاه نهم به جایگاه سومین برند شناخته‌شده در بریتانیا رسیده است. در رده‌های اول و دوم نیز به ترتیب 2 برند Apple و LEGO قرار دارند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameIndusry.Biz، این آمار از تحقیق و پرسش از میان 11500 مصرف‌کننده در برتیانیا، در مورد 240 برند در 27 دسته‌بندی به دست آمده است. PlayStation تنها شرکت با تمرکز مستقیم برروی بازی‌های ویدئویی است که در میان 10 شرکت اول قرار دارد؛ البته شرکت‌هایی با محصولات مرتبط به بازی نظیر Apple با رتبه اول، Goolge با رتبه 4، Amazon با رتبه 8 و Android با رتبه 10 نیز درمیان برترین‌ها قرار دارند.

Nintendo در جایگاه 11، یعنی 2 رده بهتر از سال گذشته قرار دارد. در حالی که Xbox، با سقوطی شش رتبه‌ای به جایگاه 17 رسیده است؛ آن هم در حالی که سیلی عظیم از عناوین و معرفی‌های انحصاری PlayStation وضعیت این شرکت را بسیار بهتر از گذشته کرده است.

معاون بخش بازاریابی PlayStation یعنی "اسامه القساب" (Usama Al-Qassab) نیز در این مورد گفت: "شعار "برای بازیکنان (For the Players)" ما یعنی اینکه ما به ساخت عناوین برتری نظیر Spider-ManHorizon: Zero Dawn و God of War، که همگی تنها برروی PlayStation در دسترس هستند، ادامه خواهیم داد. محتوای انحصاری با سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی نوآورانه نظیر واقعیت‌مجازی، 4K HDR ،PlayLink ،PS Now – پلتفرم استریم ما – و PS Plus همراه خواهد بود. این به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با یکدیگر یا در مقابل یکدیگر، از تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد، فوری و همه‌جانبه لذت ببرند؛ به همین دلیل PlayStation بهترین جا برای بازی کردن است. "

نتایج برندها در آمریکای‌شمالی منتشرشده که در آن‌جا نیز از میان 12694 مصرف‌کننده و 299 برند، شرکت Apple در رده نخست قرار گرفته است. اگرچه اولین برند مرتبط با کنسول PlayStation است با رده 13 و Xbox نیز در جایگاه 25 قرار دارد؛ Nintendo از ابتدا در میان برندهای این نظرسنجی قرار نداشته است و EA نیز در رده 34 قرار دارد.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.