Menu

تماشا کنید: نمایش جدید Ancestors ویزگی‌های اصلی بازی و رویکرد منحصر به فرد آن در سبک بقا را نشان می‌دهد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، استودیو Panache Digital Games اخیرا تریلر جدیدی از عنوان مورد انتظار خود یعنی Ancestors: The Humankind Odyssey منتشر کرد که بخش‌های جدیدی از گیم‌پلی جذاب این بازی را نشان می‌دهد. در این نمایش جدید همچنین هیچ نشانی از لوگو Steam به چشم نمی‌خورد و بر همین اساس می‌توان با اطمینان گفت که Ancestors نیز بر روی PC یکی دیگر از مجموعه عناوین انحصاری Epic Games Store خواهد بود. البته اکثر عناوینی که اخیرا بعنوان انحصاری برای فروشگاه Epic Games معرفی شدند در واقع انحصاری زمانی این پلتفرم توزیع دیجیتالی عناوین PC هستند و مدت زمان این انحصار هم بیش از یک سال نخواهد بود.

Ancestors: The Humankind Odyssey در استودیو Panache Digital Games و به رهبری مدیر مشهور این استودیو و خالق سری بازی Assassin's Creed یعنی پاتریس دسلیت ساخته می‌شود. بازی در سبک سوم شخص جهان آزاد بقا است و به بازیکنان اجازه می‌دهد که در دنیایی وسیع به اکتشاف بپردازند، رشد کنند و بزرگ شوند و قبیله خود را با سختی‌ها، بی‌رحمی‌ها و البته زیبایی‌هایی که آفریقا دوره نئوژن در ده میلیون سال قبل برایشان به ارمغان می‌آورد، آماده و تجهیز کنند.

به گفته Panache Digital Games یک مجموعه ویدیو سه قسمتی تحت عنوان EXPLORE برای Ancestors در نظر گرفته شده است و ویدیویی که در ادامه می‌بینید اولین قسمت این مجموعه است. تمرکز این سری ویدیو بر روی معرفی ویزگی‌های اصلی بازی و نمایش رویکرد منحصر به فرد آن در سبک بقا است.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Ancestors: The Humankind Odyssey اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.