Menu

Mortal Kombat 11 در بخش تک نفره خود مبارزات تگ تیم محدود خواهد داشت

حالت Towers of Time عنوان Mortal Kombat 11 شامل چالش‌هایی با تم‌های گوناگون می‌شود، مانند حملات دشمن به صورت آف-اسکرین،مبارزه پیرامون یک موضوع معین و موارد دیگر. جالب است بدانید برخی از برج‌ها و مبارزات شامل ویژگی‌هایی از بازی ریبوت شده سال 2011 می‌شود. به طور حتم این حالت برای بسیاری از طرفداران جذابیت خاص خود را دارد.

قبل از این که هیجان زده شوید باید بگویم که تیم NetherRealm تایید کرد، چنین ویژگی‌ای به صورت جداگانه و به عنوان حالتی استاندارد در دسترس طرفداران قرار نخواهد گرفت. با این وجود، برخی از برج‌ها در حالت Towers of Time با تم مبارزه تگ تیم پیش خواهند رفت.(طراح بازی، "درک کرتزیک"، در این رابطه "راهبان شائولین" را مثال زد) در برج‌های مذکور، شما در نقش دو شخصیت بازی خواهید کرد که قابلیت تعویض آنی بین آن‌ها را نیز خواهید داشت. همچنین اعلام شد که سرعت تغییر شخصیت به اندازه کافی بالا خواهد بود تا بتوان حالتی هماهنگ از آن استخراج کرد.

همچنین به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameInformer، طبق صحبت‌های تیم سازنده، در بازی همانند Injustice 2 شاهد مبارزات گروهی خواهیم بود.(NetherRealm تایید کرد اینبار شاهد کلن‌ها و جناح‌های مختلف نیستیم) در مبارزات مذکور، دو بازیکن با یک غولآخر قدرتمند مبارزه می‌کنند، البته یکی از آن‌ها به طور مستقیم به مبارزه می‌پردازد و دیگری با حملات کمکی. شما همچنین می‌‌توانید به صورت تگ‌تیم با تعویض مبارز این مبارزه را به پایان برسانید.

برای Tower of Time نیز یک حالت رقابتی co-op به همراه لیدربورد طراحی شده است. در پایان هر برج چندین جایزه و یک نمره به بازیکن داده می‌شود. در پایان هفته، تجهیزات اضافه و آیتم‌هایی دریافت خواهید کرد که بسته به عملکردتان در برج‌ها به شما اختصاص داده می‌شود. چنین چیزی باعث می‌شود بازیکنان به طور مداوم به حالت Tower of Time سر بزنند.

این یک بازگشت همه جانبه مبارزات تگ تیم نیست اما NetherRealm به طور کامل این حالت را فراموش نکرده است. این احتمال نیز وجود دارد که در آینده شاهد حالت co-op جداگانه به صورت یک محتوای اضافه یا به روز رسانی مجانی باشیم.

نظر شما در این باره چیست؟