Menu

احتمالاً تاریخ انتشار Borderlands 3 در اولین تریلر آن گنجانده شده است

چندی پیش در مراسم PAX East 2019، استودیوی Gearbox Software بالاخره Borderlands 3 را معرفی کرد ولی یک سری چیزها هم بدون مورد توجه قرار گرفتن باقی ماند. مهم‌ترین سوال این است که "بازی کی آماده می‌شود؟"، البته هنوز پلتفرم‌های مقصد و تاریخ انتشار هم مشخص نشده. خب، طرفداران تیزبین متوجه سرنخی در اولین تریلر این بازی شده‌اند.

Gearbox علاقه خاصی به Easter eggها دارد، تیزر Borderlands 3 هم چیزی جز یک ایستر اگ طولانی نبود و اینطور که پیداست جدیدترین تریلر هم از همین قاعده پیروی می‌کند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، یکی از کاربران Reddit به نام Zottelpanda متوجه اعدادی مشکوک بر روی تعدادی از ساختمان‌ها در دقایق 1:40 و 1:52 شده (می‌توانید آن‌ها را در تصاویر زیر ببینید).

تاریخ عرضه

تاریخ عرضه

بنا بر نظریه‌ی Zottelpanda این ارقام مربوط به تاریخ عرضه می‌شوند… بسته به فرمتی که این تاریخ را در نظر بگیرید این اعداد می‌توانند نشان دهنده‌ی اول اکتبر یا 10 ژانویه باشند که تاریخ اول بسیار محتمل‌تر به نظر می‌رسد، چرا که در این روز سری بازی‌های Borderlands ده ساله می‌شوند. همچنین جالب است بدانید اول اکتبر سه‌شنبه است و بازی‌های جدید معمولاً در این روز منتشر می‌شوند. نیازی به تأکید نیست ولی به چشم تردید تمام این خبر را در نظر بگیرید اما منتشر شدن در ماه اکتبر کاملاً با عقل جور در می‌آید. باز هم تکرار می‌کنیم Gearbox عاشق ایستر اگ‌هاست… آن‌ها 15 دقیقه‌ی ابتدایی از معرفی Borderlands 3 خود را به نشان دادن ایستر اگ‌های تیزر بازی اختصاص دادند. 100 درصد می‌توان پذیرفت که شیوه‌ی آن‌ها برای نشان دادن تاریخ عرضه این چنین باشد.

هنوز فرصت نکرده‌اید تریلر Borderlands 3 را تماشا کنید؟ می‌توانید در این لینک به مشاهده آن بپردازید. به نظر Gearbox تمرکز خود را روی مواردی که هنوز جذابیت دارند گذاشته… یک تجربه‌ی سنتی co-op چهار بازیکنه با گرافیک cell-shaded و رزولوشن 4K، بازگشت شخصیت‌هایی مثل Claptrap، Sir Hammerlock، Tiny Tina و میلیون‌ها میلیون اسلحه برای جمع‌آوری کردن.

به زودی در 14 فرودین اطلاعات بیشتری درمورد Borderlands 3 منتشر خواهد شد، پس بیاید امیدوار باشیم تاریخ عرضه در آن روز تأیید شود. نظر شما چیست؟ تئوری عرضه در اول اکتبر با عقل جور در می‌آید؟