Menu

Bethesda حضور مادر بزرگ Skyrim در The Elder Scrolls VI بعنوان یکی از شخصیت‌های غیر قابل بازی را تایید کرد

یکی از طرفداران ویژه عنوان The Elder Scrolls V: Skyrim که با فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داده یک مادر بزرگ 82 ساله به اسم شرلی کری است. کری به "مادر بزرگ Skyrim" معروف است و با استریم‌ها و اشتراک‌گذاری ویدیویی‌هایی از تجربه عنوان The Elder Scrolls V: Skyrim در YouTube طرفداران زیادی بدست آورده است.

او اشتیاق زیادی برای تجربه عنوان آینده Bethesda، که مدت‌ها تا موعد عرضه آن باقی مانده یعنی The Elder Scrolls VI، دارد اما به تحقق این آرزو امیدوار نیست و احساس می‌کند که در آن زمان نمی‌تواند این بازی را تجربه کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، صحبت‌های احساسی این مادر بزرگ باعث شد که مردم برای تحقق رویای او دست به کار شوند و با ایجاد یک تقاضانامه به حضور او در The Elder Scrolls VI کمک کنند. این تقاضانامه تاکنون توسط بیش از 49,000 امضا شده و همین موضوع نشان می‌دهد که "مادر بزرگ Skyrim" تا حد در میان جامعه طرفداران Skyrim و عموم گیمرها طرفدار دارد و مورد احترام است.

این موضوع در نهایت توجه Bethesda را نیز جلب کرد و این شرکت شرلی کری را به استودیوهای خود دعوت کرد تا با استفاده از تکنولوژی فتوگرامتری، تکنولوژی اسکن اشیاء واقعی و تبدیل آنها به مدل‌های با کیفیت سه بعدی، حضور او در The Elder Scrolls VI بعنوان یکی از شخصیت های غیر قابل بازی را تضمین کنند.

دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شرلی امروز خوشحالی خود از حضور در The Elder Scrolls VI را با انتشار ویدیویی از ملاقات خود با کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی Bethesda Game Studios یعنی تاد هاوارد ابزار کرد.

برای تماشای ویدیوهای "مادر بزرگ Skyrim" کانال او در YouTube را دنبال کنید. کری در این کانال ویدیوهای زیادی از ماجراجویی خود در Skyrimرا به اشتراک گذاشته است.