Menu

یکی از بازیکنان موفق شده است تا عنوان چالش بر انگیز Sekiro: Shadows Die Twice را در کمتر از یک ساعت به پایان برساند

عنوان اکشن و ماجراجویی Sekiro: Shadows Die Twice که حاصل همکاری Fromsoftware و Activision می‌باشد، در عین فوق‌العاده بودن، باعث شده است تا بازیکنان سراسر جهان از سختیِ آن رنج ببرند. مبارزات دشوار و باس‌های بازی سبب خشم بازیکنان شده‌اند و این خشم در قالب فریاد‌های بلند، ناسزا گفتن به میازاکی و تیمش، عوض کردن Sekiro با بازی‌های ساده‌تر و در نهایت خرد کردن دسته ظاهر می‌شود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، شخصی به پا خواسته و توانایی خود را به رخ دیگران کشیده است. این فرد موفق شده است تا از طریق اسپید‌ران(speedrun) بازی Sekiro: Shadows Die Twice را در مدت زمان 50 دقیقه و 52 ثانیه به پایان برساند؛ در حالی که برای عده‌ای، 20 ساعت طول کشیده است تا اولین باس اصلی بازی را راهی دیار باقی کنند.

نام کاربری این شخص که یک استریمر Twitch می‌باشد، danflesh 111 است. او در جریان پیش‌روی در بازی، بسیاری از دشمنان را نادیده گرفته و از آن‌ها عبور کرده است، به نبرد با باس‌های فرعی نپرداخته و فقط به سراغ باس‌های اصلی که شکست دادن آن‌ها برای ادامه‌ی Sekiro ضروری است رفته و آن‌ها را به آسانی از سر راه برداشته است. از دیگر راهکارهایی که danflesh 111 برای رسیدن به این رکورد استفاده کرده است می‌توان به رد کردن میان‌پرده‌ها، تنها به دنبال آیتم‌های بسیار ضروری و مهم رفتن، استفاده‌ی هوشمندانه از ایتم‌ها در بخش‌های مشخص، استفاده از مخفی‌کاری و وارد کردن ضربات سهمگین از طریق آن به باس‌های بازی و البته انتخاب پایانی که زودتر در بازی قابل دسترس است، اشاره کرد. احتمالا در آینده، این رکورد شکسته خواهد شد؛ اتفاقی که برای اسپیدران‌های فرنچایز سولزبورن نیز رخ داد. اما فعلا، danflesh 111 قهرمان Sekiro: Shadows Die Twice می‌باشد.

Sekiro: Shadows Die Twice شروع بسیار خوبی را جدول پرفروش‌ترین‌های منطقه‌ی بریتانیا داشته و توانسته است در صدر این جدول قرار گیرد. این عنوان هم‌اکنون بر روی PC، PS4 و Xbox One در دسترس می‌باشد.