Menu

به گفته‌ی سازنده‌ی No Man’s Sky، این بازی یکی از پر فروش‌ترین آیپی‌های جدید است

No Man's Sky به همراه Star Wars Battlefront II و Fallout 76 از جمله بازی‌هایی بودند که در این نسل لانچ ناموفقی داشتند. البته No Man's Sky بعد ار لانچ همچنان به خوبی از طرف سازندگان خود حمایت شد و بروزرسانی‌ها و همچنین محتویات جدیدی نیز برای بازی عرضه شد. این بازی در ابتدا و در زمان لانچ خود در سال 2016 از مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برد. هیچ کس مشکلاتی که بازی در آن زمان داشت را فراموش نمی‌کند ولی بسیاری از کاربران، تیم سازند‌ه‌ی کوچک و پرتلاش انگلیسی Hello Games را به خاطر ساپورت قوی که از این بازی داشتند، ستایش می‌کنند. حال نه تنها از No Man's Sky به خوبی یاد می‌شود، بلکه به عنوان یک بنچمارک برای بازی‌هایی که لانچ بدی داشتند ولی دوباره احیا شدند، شناخته ‌می‌شود. این اتفاق قطعا به عنوان یکی از بهترین کامبک‌هایی است که تا به حال در دنیای گیم اتفاق افتاده است و هر کسی کامبک زدن در هر زمینه‌ای را دوست دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، حال به تازگی شان مورای (Sean Murray)، خالق No Man's Sky در همین زمینه مصاحبه‌ای را انجام داده است. علاوه بر تمام گقته‌هایی که وی در این زمینه انجام داد، او به این موضوع اشاره کرد که No Man's Sky به عنوان یکی از پر فروش‌ترین آیپی‌های جدید در صنعت گیم است.

"No Man's Sky از زمان عرضه تا به امروز، فروش بسیار خوبی را به دست آورده است. این بازی به عنوان یکی از پر فروش‌ترین آیپی‌های جدید این صنعت است که گفتن آن شابد کمی عجیب به نظر می‌رسد."

وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که بسیاری از بازی‌‌های AAA آرزو دارند تا در زمان لانچ خود به میزان فروشی که هم اکنون No Man's Sky دارد تجربه می‌کند، برسند. همچنین وی در ادامه صحبت‌های خود گفت که ارائه‌ی بروزرسانی‌های متعدد و بزرگ و در ادامه نیز حمایت رسانه‌ها باعث شدند تا No Man's Sky به موفقیت برسد. در ابتدا هایپ زیادی پیرامون No Man's Sky وجود داشت و انتظار این می‌رفت که بازی فروش اولیه‌ی نسبتا خوبی داشته باشد. اما بیشتر فروشی که این بازی به دست آورد مربوط به بعد از بروزرسانی‌هایی بود که مورای و تیمش برای بازی عرضه کردند. آن‌ها همچنین توانستد با این کار بازی را به جایگاه بهتری نیز برسانند. بازی No Man's Sky هم اکنون برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس است.