Menu

گزارش: تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی دسترسی زود هنگام بازی Dreams اعلام شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، امروز و پس از سال‌ها انتظار و تاخیرهای متعدد، کمپانی محبوب Sony Interactive Entertainment و استودیوی دوست‌داشتنی Media Molecule- همان تیمی که مجموعه‌ی Little Big Planrt را برای پلتفرم Playstation توسعه دادند- اعلام کردند که نسخه‌ی دسترسی زود هنگام عنوان Dreams در تاریخ 16 آپریل-27 فروردین- عرضه خواهد شد. علاوه بر اعلام زمان انتشار اولین نسخه‌ی دسترسی زود هنگام برای عنوانی که توسط Sony منتشر می‌شود، نمایش جدیدی نیز از بازی به اشتراک گذاشته شد؛ ویدئویی که نشان می‌دهد بازی درباره‌ی چه چیزی می‌باشد. استودیوی سازنده در وبلاگ Playstation نوشته است:

"ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا به شما برای شروع ساخت و ساز و قادر بودن به داشتن عنوانی متراکم با همه‌ی شما، خوش‌آمد بگوییم. مدت زمان زیادی است که ما مشغول توسعه‌ی Dreams می‌باشیم و حالا، هسته‌ی اصلی بازی آماده می‌باشد. موارد زیادی می‌باشند که می‌خواهیم با Dreams انجام داده و به آن اضافه کنیم. اما برای شروع، ما می‌خواهیم که بازیکنان قادر باشند تا ساخته‌های خود را بر روی صفحه‌ی تلویزیون‌شان مشاهده کنند و هم‌چنین، بتوانند تمام ابزاری که به آن‌ها نیاز دارند را در اختیار داشته باشند تا بازی‌ها، داستان‌ها، هنر و یا موسیقی را از روی مبل خود قابل دسترس کنند. آینده‌ برای Dreams هیجان‌انگیز است. ما امیدواریم که نسخه‌ی دسترسی زود هنگام، بازخوردی را که به آن برای ساختن جایگاهی شگفت‌انگیز و مشابه برای خالقان و بازیکنان برای سال‌های پیش‌رو نیاز داریم، به ما بدهد. می‌دانیم که شما ممکن است سوال‌هایی داشته باشید، پس ادامه را بخوانید. نسخه‌‌ی Early Access همان چیزی است که باید باشد. ورودی زود هنگام به Dreams، طراحی شده برای خالقان تا شروع به ساختن با ابزار بازی کنند. این نسخه، شامل تمام مواردی که در ورژن نهایی وجود دارد، مانند بخش داستانی، نخواهد بود. اما شما تمام ابزار بازی را برای خلق کردن، بخش تمرینی تعاملی و بازی‌های آرکید، الگوها و محتوای اضافی که توسط Media Molecule ساخته شده است و به چیزهایی که شما و جامعه‌ی کاربری در نسخه‌ی بتا خلق کرده بودند، دسترسی دارد، در اختیار خواهید داشت. هم‌چنین، هنگامی که ویژگی‌ها و محتوایی به بازی اضافه می‌شود، آن‌ها را دریافت خواهید کرد."


دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

قیمت نسخه‌ی دسترسی زود هنگام Dreams مبلغ 30 دلار می‌باشد و در ابتدا، تنها در منطقه‌ی آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، خریداری کردن نسخه‌ی دسترسی زود هنگام، ورژن نهایی بازی را در هر زمانی که منتشر شود، در اختیار خریدار قرار می‌دهد و پیشرفت‌های شما نیز به بازی نهایی راه خواهد یافت. هم‌چنین، برای تعداد خریداران نسخه‌ی زود هنگام محدودیت وجود دارد، اما از نوع عظیمش. گفته شده است که راهی برای رزرو کردن و پیش خرید کردن آن وجود ندارد؛ به بیان ساده تنها زمانی می‌توانید به نسخه‌ی دسترسی زود هنگام دسترسی داشته باشید که منتشر شده باشد. Dreams به صورت انحصاری برای PS4 در دست ساخت می‌باشد. شما می‌توانید آماری جالب از بتای بازی DREAMS را از این خبر مطالعه کنید.