Menu

تماشا کنید: از بازی Borderlands 3 با انتشار تریلری رونمایی شد + تصاویر بازی

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، پس از گذشت مدت‌ها صبر کردن و انتظار کشیدن، بالاخره استودیوی Gearbox Software در جریان رویداد PAX East 2019 از Borderlands 3 رونمایی کرد. در پایان پنلی که یک ساعت طول کشید و رئیس استودیوی سازنده یعنی "رندی پیچفورد"(Randy Pitchford) حقه‌های جادویی انجام داده، با تماشاگران شوخی کرد و آن‌ها را دست انداخت، به صورت رسمی، عنوان Borderlands 3 با انتشار تریلری معرفی شد.

تریلر مذکور، کرکترهای نمادین نسخه‌های قبلی این مجموعه را در کنار شخصیت‌های جدید به تصویر می‌کشد. هم‌چنین، ما حتی کرکترهایی مانند Rhys از بازی Telltale’s Tales from the Borderlands را نیز می‌بینیم. "پیچفورد" می‌گوید که استودیوی Gearbox مدت زمان 5 سال است که بر روی بازی کار می‌کنند و بی‌وقفه و تمام وقت تلاش کرده‌اند تا این عنوان را به دنباله‌ای موفق برای Borderlands 2 که همه از آن انتظار بالایی دارند، تبدیل کنند. با وجود اینکه تماشای تریلری از Borderlands 3 لذت‌بخش می‌باشد اما سوال‌های بی‌جوابی در مورد این پروژه وجود دارد. هنوز تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد بازی نیز مشخص نشده اما Gearbox وعده داده است که در تاریخ 3 آپریل(14 فروردین) جزئیات بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

هم‌چنین، "رندی پیچفورد" اعلام کرد که "Borderlands 3 یک بازی بتل رویال نیست" و خبری از این حالت چند نفره‌ی پر طرفدار در این عنوان نخواهد بود. وبسایت Dualshockers چند تصویر هم به اشتراک گذاشته است که در زیر آن‌ها را مشاهده کنید(جهت تماشا با کیفیت اصلی بر روی تصاویر کلیک کنید).