Menu

نسخه‌ی ارتقا یافته عنوان The Last Remnant این بازی نقش‌آفرینی X360 را بر روی PS4 احیا می‌کند

یکی از بازی‌های نقش‌آفرینی دست‌کم گرفته شده‌ی Square Enix قرار است یک احیای غافلگیرکننده داشته باشد. عنوان The Last Remnant در سال 2008 به طور انحصاری برای Xbox 360 منتشر شده بود، و یک شکست بزرگ از آب در آمد.

کاربران Xbox در آن زمان علاقه‌ی چندانی به بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی (JRPG) نداشتند و بازی شدیدا گریبانگیر مشکلات فنی بود، چرا که Square Enix برای بار اول از Unreal Engine استفاده می‌کرد و با آن مشکلاتی داشت. بعدها بازی یک نسخه‌ی خیلی پیشرفت‌کرده‌ی PC دریافت کرد، و به تدریج طرفداران کم اما پر‌اشتیاقی برای خود ساخت. قرار بود بازی برای PS3 نیز منتشر شود، اما آن نسخه هیچ‌وقت ساخته نشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، حال یک دهه بعد، کاربران PlayStation بالاخره فرصت تجربه‌ی این بازی را پیدا کرده‌اند، چراکه The Last Remnant قرار است برای PS4 منتشر شود.

"بازی The Last Remnant که اولین بار در سال 2008 منتشر شد با داستان جذاب، کاراکترهای بی‌شمار و سیستم مبارزه‌ی پرجزئیاتش دل گیمرها را به چنگ آورد. The Last Remnant Remastered گرافیک بسیار زیبا و بهبودیافته‌ای دارد که توسط Unreal Engine 4 ممکن شده، که ماجراجویی چشمگیرتر و نفس‌گیرتر از گذشته‌ای را ارائه می‌دهد.

The Last Remnant داستان دنیایی را روایت می‌کند که پر است از «آثار بازمانده» – مصنوعی‌جات باستانی که به کاربرانشان قدرت اسرارآمیزی عطا می‌کنند، توازن دنیا را تغییر داده و آن را می‌برند به سوی عصری از نبردهای بی‌شمار میان کسانی که حکومت و کسانی که پیروی کردند. در این دنیای فانتزی پر از جنگ، بازیکن‌ها سفر یک مرد جوان که مصمم است حقیقت را کشف کند دنبال خواهند کرد."

در ادامه تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

عنوان The Last Remnant Remastered در تاریخ ۱۶ آذر با قیمت ۲۰ دلار به فروشگاه PlayStation خواهد آمد.