Menu

جزئیات بروزرسان هیجان‌انگیز Metro Exodus اعلام شد

یک ماه پس از انتشار عنوان Metro Exodus، بروزرسان جدیدی تحت عنوان Ranger Update برای این بازی عرضه شده که قابلیت‌های ویژه‌ای از جمله حالت بازی New Game+ را اضافه کرده است.

پس از مدت‌ها انتظار عنوان Metro Exodus سرانجام یک ماه قبل عرضه شد و اینطور که شواهد نشان می‌دهد بازی موفقیت‌های قابل توجهی را نه تنها برای تیم سازنده آن یعنی استودیو 4A Games بلکه برای کل سری رقم زده و باعث شده که سری پسا-آخرالزمانی Metro بیش از هر زمان دیگری در میان بازیکنان به رسمیت شناخته شود. حال، با گذشت چند هفته از موعد رسمی عرضه Metro Exodus یکی از مورد انتظارترین بروزرسان‌های این بازی عرضه شده و علاوه رفع برخی از باگ‌های جزئی، قابلیت‌های جدیدی را نیز به این عنوان دوست داشنتنی اضافه کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، ناشر Metro Exodus یعنی شرکت Deep Silver امروز تایید کرد که بروزرسان جدید "Ranger Update" برای داردگان بازی بر روی هر سه پلتفرم مقصد در دسترس قرار گرفته است. این بروزرسان با خود قابلیت‌ها و ارتقاهای جدیدی را به همراه آورده و برخی از ایرادهای بازی را نیز برطرف کرده است.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که بروزرسان Ranger اضافه می‌کند حالت بازی New Game+ است. این حالت به بازیکنان اجازه می‌هد که پس از آنکه بخش داستانی را یک بار به اتمام رساندند، مجددا و اینبار با تمامی اسلحه‌ها و قابلیت‌هایی که در جریان اولین تجربه بدست آورده بودند، تجربه کنند. علاوه بر این، با تجربه دوباره بخش داستانی از طریق حالت New Game+قابلیت‌های چالش برانگیز جدیدی نیز در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از قابلیت‌های Ranger Update اضافه شدن حالتی به نام Developer Commentary است که به بازیکنان اجازه می‌دهد نوارهایی را در سراسر دنیای بازی پیدا کنند که حاوی اطلاعاتی از پشت صحنه ساخت و روند توسعه بازی در استودیو 4A Games هستند. این بروزرسان همچنین برخی از گزینه‌های کنترلی را با اضافه کردن تنظیمات حساس‌تر و دقیق‌تر، ارتقا هدف‌گیری و Dead Zone بهتر در هر پلتفرم، اصلاح خواهد کرد.

علاوه بر ارتقاهای عمومی و رفع اشکالات مشترک بازی بر روی سه پلتفرم‌های مقصد، Ranger Update همچنین ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی را منحصرا به هر یک از نسخه‌های بازی اضافه خواهد کرد. برای دارندگان Xbox One این بروزرسان پشتیبانی از موس و کیبرد را به بازی اضافه می‌کند و دارندگان نسخه‌های PS4 نیز برای پشتیبانی از نور کنترلر DualShock 4 در بازی کافی این بروزرسان را نصب کنند و بر روی PC نیز Ranger Update پشتیبانی از قابلیت‌های گرافیکی RTX و DLSS را بهبود می‌بخشد.

Metro Exodus هم اکنون بر روی سه پلتفرم PS4،Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.