Menu

نگاهی کوتاه به آن‌چه که در Nintendo Direct گذشت

بعد از یک هفته تاخیر به علت رخ‌دادن زلزله در ژاپن، دیروز Nintendo در رویداد Nintendo Direct ماه سپتامبر، چندین عنوان ریز و درشت برای Switch و 3DS معرفی کرد که در زیر به مرور آن‌ها می‌پردازیم.

معرفی بازی Animal Crossing برای Switch

دانلود ویدئو | تماشا به صورت تمام‌صفحه

Nintendo از بازی Animal Crossing برای Switch رونمایی کرد. هیچ اطلاعات دیگری از این بازی در دسترس نیست به جز اینکه بازی در سال 2019 عرضه خواهد شد.

تایید حضور شخصیت Isabelle در Super Smash Bros. Ultimate

دانلود ویدئو | تماشا به صورت تمام‌صفحه

اگر معرفی Animal Crossing برای‌تان کافی نبوده، پس بد نیست بدانید که شخصیت محبوب Isabella نیز در بازی Super Smash Bros. Ultimate یکی از جنکجوهای قابل بازی خواهد بود.

در تریلر معرفی این شخصیت شاهد حمله‌هایی وابسته به Animal Crossing و هم‌چنین تصاویری زیبا از این شخصیت دوست‌داشتنی هستیم.

Luigi’s Mansion 3

دانلود ویدئو | تماشا به صورت تمام‌صفحه

در حالی که قبلا اعلام شده بود بازی Luigi’s Mansion برای 3DS عرضه خواهد شد، Nintendo در این رویداد از دنباله این بازی برای Switch که در سال 2019 عرضه خواهد شد، رونمایی کرد. هنوز اطلاعات زیادی از بازی منتشرنشده به جز اینکه،‌ خب Luigi بازگشته است!

هم‌چنین اعلام شد که نسخه 3DS بازی Luigi’s Mansion، از co-op دونفره و هم‌چنین ویژگی Amiibo پشتیبانی خواهد کرد.

اعلام عرضه چندین نسخه مختلف از Final Fantasy برروی Switch

خبری خوش برای طرفداران Nintendo Switch. علاوه بر عرضه Final Fantasy Chronicles و Final Fantasy XV Pocket Edition که هفته گذشته اعلام شدند، Nintendo از نسخه‌های Switch چندین بازی دیگر از این سری محبوب رونمایی کرد.

بازی‌های Final Fantasy XII: The Zodiac Age و Final Fantasy X و X-2 HD، در کنار عناوین Final Fantasy VII و IX و نسخه‌ای جدید از World of Final Fantasy برای Switch معرفی شدند.

معرفی کامل بازی Yoshi’s Crafted World


دانلود ویدئو | تماشا به صورت تمام‌صفحه

سرانجام پس از گذشت بیش از یک سال از معرفی بازی جدید Yoshi در E3، بالاخره می‌توانیم نگاهی به گیم‌پلی بازی داشته باشیم. Yoshi’s Crafted World اولین عنوان رسمی شخصیت Yoshi برروی Switch است و شامل ویژگی‌هایی نظیر co-op می‌شود.

رونمایی کامل از ویژگی Nintendo Switch Online


دانلود ویدئو | تماشا به صورت تمام‌صفحه

در حال حاضر می‌دانیم که Switch در تاریخ 27 شهریور یک سرویس آنلاین دریافت خواهد کرد ولی Nintendo در جریان رویداد Directبا انتشار تریلری از بعضی از ویژگی‌هایاین سرویس رونمایی کرد.

در این تریلر سرانجام از تمامی بازی‌های NES که با عضویت در این سرویس در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، انواع قیمت‌گذاری‌ها و دیگر چیزهای این سرویس رونمایی شد. شما می‌توانید از طریق این لینک اطلاعات بیشتر منتشرشده در این مورد را مطالعه نمایید.

کنترلرهایی با استایل NES برای Switch

کنترلرهایی با استایل NES برای Switch

در زمینه سخت‌افزار، Nintendo از کنترلرهای جدید Switch که شکل و شمایلی نظیر کنترلرهای NES دارد، رونمایی کرد.

این کنترلرها درست همانند Joy-Conها به کنسول Switch متصل شده و در بسته‌هایی 2تایی با قیمت 60 دلار عرضه خواهند شد.

نسخه‌ای دیگر از Super Mario Bros. U برای Switch


دانلود ویدئو | تماشا به صورت تمام‌صفحه

یکی دیگر از بهترین بازی‌‌های Wii U به Switch خواهد آمد.

Nintendo اعلام کرد که نسخه Delux بازی Super Mario Bros. U با 164 زمین و شخصیت‌های قابل بازی جدید نظیر Nabbit و Toadette، در سال 2019 عرضه خواهد شد.

Katamari Damacy برروی Switch

Katamari Damacy برروی Switch

نسخه ریمسترشده بازی Katamari Damacy به Switch خواهد آمد.

ین نسخه جدید که Katamari Damacy Reroll نام داشته، ریمستری از نسخه اصلی بازی که در سال 2004 برای PS2 منتشر شد محسوب می‌شود. از ویژگی‌های جدید آن می‌توان به HDسازی، نبردهای چندنفره جدید و کنترل‌های gyro اشاره کرد. این عنوان زمستان امسال عرضه خواهد شد.

معرفی 7 بازی دیگر برای Switch


دانلود ویدئو | تماشا به صورت تمام‌صفحه

هم‌چنین Nintendo در جریان این رویداد از 7 بازی جدید که برای Switch عرضه خواهند شد نیز رونمایی کرد. تاریخ انتشار Warframe در نهایت مشخص شد و انتشار بازی‌هایی نظیر FIFA 19 ،NBA 2K19 و LEGO DC Super Villians تایید شد.

آپدیت جدید بازی Splatoon 2


دانلود ویدئو | تماشا به صورت تمام‌صفحه

در جریان Direct، شرکت Nintendo تریلری از آپدیت جدید بازی Splatoon 2 نیز منتشر کرد. این تریلر شامل صحنه‌هایی از اسلحه‌های جدید از مجموعه Kensa و هم‌چنین ویژگی‌هایی جدید می‌شود.

به گفته Nintendo، آپدیت 4.1 بازی شامل زمین‌ها و آهنگ‌هایی جدید و حتی اسلجه‌هایی بیشتر می‌شود. این آپدیت در اوایل اکتبر منتشر خواهد شد.

Kirby’s Extra Epic Yarn برروی 3DS

Kirby’s Extra Epic Yarn برروی 3DS

معرفی پورتی از بازی کلاسیک Kirby’s Epic Yarn که در سال 2019 برای 3DS عرضه خواهد شد، از دیگر برنامه‌های Nintendo بود.

تمامی زمین‌های بازی اصلی در کنار قابلیت‌هایی جدید برای Kirby به همراه حالت جدید Devilish در هنگام عرضه در دسترس خواهند بود.

معرفی بازی Town برای Switch


دانلود ویدئو | تماشا به صورت تمام‌صفحه

سازندگان Pokemon، یعنی استودیو Game Freak با انتشار تریلری از بازی جدید خود که یک عنوان نقش‌آفرینی نویتی است، رونمایی کردند. این بازی Town نام داشته و در سال 2019 برای Switch عرضه خواهد شد.

تمامی اتفاقات بازی در یک شهر کوچک رخ داده و می‌توان از مردم شهر برای مبارزه کمک خواست.

عرضه 7 بازی Capcom در یک باندل برای Switch


دانلود ویدئو | تماشا به صورت تمام‌صفحه

شرکت Capcom اعلام کرد که باندل Beat ‘Em Up در تاریخ 18 سپتامبر (27 شهریور) برای Switch عرضه خواهد شد.

این باندل شامل 7 بازی مبارزه‌ای کلاسیک اعم از Final Fight ،Captain Commando ، The King of Dragons ،Knights of the Round ،Warriors of Fate ،Armored Warriors و Battle Circuit می‌شود.

این مجموعه شامل بخش چندنفره آفلاین و آنلاین خواهد شد و از روز شروع Nintendo Switch Online در دسترس خواهد بود.

انتشار اولین تریلر از نسخه Switch بازی Civilization 6


دانلود ویدئو | تماشا به صورت تمام‌صفحه

نسخه Switch بازی Civilization 6 هفته گذشته معرفی شد و اکنون اولین تریلر از این بازی منتشر شده است. این تریلر چیز زیادی را نشان نمی‌دهد و تنها باری دیگر تاریخ انتشار بازی یعنی 25 آبان را یادآوری می‌کند.

مشخص‌شدن تاریخ عرضه بازی Warframe برروی Switch


دانلود ویدئو | تماشا به صورت تمام‌صفحه

بنابر اعلام Nintendo در رویداد Direct، بازی Warframe در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان) برای Switch عرضه خواهد شد. پورت این بازی به عهده استودیویی که 2 بازی Doom و Wolfenstein II را برروی Switch منتشر کرد، قرار دارد. این بازی رایگان هم‌اکنون بیش از 38 میلیون بازیکن دارد.

عرضه Cities Skyline برای Switch

عرضه Cities Skyline برای Switch

سورپرایز! بازی Cities Skyline از هم‌اکنون در کنار تمامی DLC‌های بازی، برروی Switch در دسترس است. هم‌چنین آپدیت‌هایی نظیر After Dark و Snowfall نیز در این نسخه حاضر هستند.

حضور Wolf از Star Fox در بازی Starlink: Battle of Atlas


دانلود ویدئو | تماشا به صورت تمام‌صفحه

یکی دیگر از شخصیت‌های آشنای دنیای سری بازی‌های Star Fox به ماجراجویی فضایی Ubisoft خواهد پیوست. ولی این بار او دوست شما نیست.

شخصیت Wolf از Star Fox در آخر تریلر این بازی ظاهر شده و به عنوان دشمن، در بازی Starlink در مقابل تیم Star Fox قرار می‌گیرد.

نمایش Assassin’s Creed Odyssey در ژاپن با استفاده از قابلیت Stream


دانلود ویدئو | تماشا به صورت تمام‌صفحه

در آخر نیز در Nintendo Direct ژاپن، نسخه‌ای خاص از بازی Assassin’s Creed Odyssey که از طریق استریم برروی Switch اجرا می‌شد، به نمایش درآمد و تایید شد که این بازی از طریق استریمدر ژاپن برروی Switch عرضه خواهد شد.

علاوه بر این‌ها، چندی پیش تاریخ انتشار بازی Diablo III: Eternal Collection و عرضه بازی Oddworlds: Stranger's Wrath نیز برروی Switch تایید شد.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.