Menu

Bend Studio از طرح هنری اصلی بازی Days Gone رونمایی کرد؛ دنیایی که به دنبال کشتن شما خواهد بود

همان‌طور که می‌دانید بازی Days Gone یکی از عناوین مهم کنسول PS4 است که در ابتدای سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. این بازی تجربه‌ای منحصربه‌فرد از اکشن و مخفی‌کاری را در دنیایی عمیق و خطرناک ارائه می‌دهد.

به گزارش پردیس‌گیم، به تازگی Bend Studio در صفحه توییتر اصلی استودیو، طرح هنری اصلی بازی Days Gone را منتشر کرده است. در این تصویر پروتاگونیست اصلی بازی، "دیکون سینت‌جان" (Deacon St. John) به همراه موتورش در حالی که سیلی عظیم از "فریکرها" (Freaker) به سمت او هجوم می‌‌آورند، دیده می‌شود.

بازی Days Gone اولین بار در E3 2016 معرفی شد و قبل از آن نیز برای چنیدن سال در دست توسعه بوده است. در ابتدا قرار بود این بازی در سال 2018 عرضه شود ولی انتشار آن تا ابتدای سال 2019 به تعویق افتاد. از دیگر آثار Bend Studio می‌توان به بازی Uncharted: Golden Abyss برای PlayStation Vita و Syphon Filter: Logan's Shadow برای PlayStaion 2 و PSP اشاره کرد.

در ادامه شاهد تصویر هنری اصلی بازی خواهید بود. هم‌چنین شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با دنیای بازی مقالات زیر را مطالعه نمایید.

در Days Gone با چه دشمنانی مواجه می‌شوید؟

5 نکته‌ای که باید در مورد گیم‌پلی بسیار پویای Days Gone بدانید

Days Gone در تاریخ 22 فوریه (3 اسفند) به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.