Menu

Bethesda: پشتیبانی از Fallout 76 “تا پایان دنیا” ادامه خواهد داشت

برخلاف عناوین قبلی سری Fallout، عنوانی که قرار است در ماه نوامبر عرضه شود یعنی Fallout 76 بر روی بخش چندنفره تمرکز دارد و کاملا آنلاین است. Bethesda برای حفظ بازیکنان این عنوان و پیروی از سیستم "بازی بعنوان یک سرویس" عرضه منظم بسته‌های الحاقی را در دستور کار قرار داده است. اما پشتیبانی از این بازی تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد؟ به گفته نایب رئیس و مدیر بازاریابی Bethesda، تا پایان دنیا.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، پیت هاینز در مصاحبه با وبسایت Metro در پاسخ به این سوال که پشتیبانی از Fallout 76 را تا چه زمانی پیش‌بینی می‌کند، گفت: "تا همیشه. شوخی نمی‌کنم، این پشتیبانی با ابد ادامه‌دار خواهد بود."

دلیل هاینز بر ممکن بودن این ادعا دیگر عناوین Bethesda مانند Fallout 4 و Skyrim هستند که سال‌ها پس از عرضه نیز همچنان محبوبیت زیادی دارند و این در حالی است که هیچکدام به اندازه Fallout 76 بر روی بخش چندنفره متمرکز نیستند.

"افراد دیگر می‌گویند، 'برنامه‌تان برای پشتیبانی از Fallout 76 دو ساله یا پنج ساله است؟' و من به آنها می‌گویم 'مردم هنوز Morrowind را بازی می‌کنند و کافی بررسی کنید تا ببینید که چه جمعیت زیادی همچنان در حال تجربه Fallout 4 و Skyrim هستند.' این بازی‌ها در طول چهار و هفت سال گذشته عرضه شدند و هنوز صدها هزار نفر همه روزه و در هر ماه آنها را بازی می‌کنند. "

هاینز در ادامه افزود: "بنابراین برنامه ما برای پشتیبانی از Fallout 76 دائمی است و تا ابد ادامه پیدا خواهد کرد."

با وجود اینکه نایب رئیس Bethesda بر طولانی بودن مسیر Fallout 76 تاکید دارد اما در حال حاضر از جزئیات محتوای آینده این بازی با خبر نیست. به گفته پیت هاینز محتوای آینده Fallout 76 بسته به واکنش جامعه طرفداران بازی ساخته خواهد شد.

"برای تصمیم‌گیری در مورد افزونه‌های آینده Fallout 76 لازم داریم که مردم بازی را تجربه کنند و سپس بازخوردهای آنها را دریافت کنیم. ما در بسته‌های الحاقی عناوین قبلی نیز همین رویکرد را پیش گرفتیم. نمی‌دانم Fallout 3 را یادتان است یا نه؟ واکنش بخش عظیمی از خریداران بعد از عرضه بازی به انتقاد از پایان آن مربوط می‌شد. ما به آنها می‌گفتیم 'تمام عناون قبلی یک پایان داشتند! فکر می‌کردیم که هویت سری در این است که پایان داشته باشد…' اما آنها به دنبال یک نقطه پایان نبودند. ما در همان زمان چند بسته الحاقی را در دست ساخت داشتم و اما در سومین افزونه با خود گفتیم 'خوب، باید بسته الحاقی‌ای را عرضه کنیم که پایان بازی را حذف کند و به بازیکنان ادامه دهد که به بازی کردن ادامه دهند.' در مورد 76 نیز همین کار را انجام خواهیم داد. ایده‌هایی در این رابطه داریم و اما بگذارید ببینیم که مردم چه می‌خواهند. بگذارید ببینیم پاسخ آنها چیست تا بر اساس آن عمل کنیم.

Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر (23 آبان) برروی پلتفرم‌های PS4 و Xbox One و PC منتشر خواهد شد. بتا این بازی نیز در ماه اکتبر برگزار می‌شود و ابتدا برای دارندگان Xbox One در دسترس خواهد بود.