Menu

شخصیت Shang Tsung به عنوان یک dlc برای Mortal Kombat 11 معرفی شد

همانطور که می‌دانید، استودیوی NetherRealm اعلام کرده بود که از 2 شخصیت جدید Mortal Kombat 11 در جریان پنل بازی در نمایشگاه Comic & Entertainment رونمایی می‌کند؛ یکی که به شخصیت‌های اصلی بازی پیوسته و دیگری، به عنوان DLC در دسترس قرار می‌گیرد. متوجه شدیم کرکتری که به صورت رایگان به لیست مبارزان بازی اضافه می‌شود، Noob Saibbot است که می‌توانید تریلر مربوط به رونمایی از گیم‌پلی این کرکتر را به همراه جزئیات، از اینجا مشاهده کنید.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، استودیوی NetherRealm در جریان نمایشگاه Comic & Entertainment اعلام کرد که یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌های دنیای Mortal Kombat یعنی Shang Tsung به لیست مبارزان Mortal Kombat 11 اضافه خواهد شد و بر خلاف بقیه‌ی کارکترها که عضوی از مبارزان اصلی و رایگان بازی می‌باشند، او از طریق dlc در دسترس قرار می‌گیرد. Shang Tsung اولین نفر از 6 مبارزی است می‌باشد که از طریق Kombat Pack منتشر می‌شوند. او به عنوان یک کرکتر قابل بازی در Mortal Kombat X در دسترس نبود، اما در بخش داستانی بازی حضور داشت.

تصویری از این کرکتر (که در بالا مشاهده می‌کنید) در جریان این پنل نشان داده شد، اما خبری از تریلر گیم‌پلی نبود و احتمالا در آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد. همچنین، جزئیاتی از اینکه بازیکنان چگونه و چه زمانی می‌توانند به Shang Tsung دسترسی داشته باشند نیز مشخص نشد. در توئیتر توسعه‌دهنده نیز جمله‌ی زیر به اشتراک گذاشته شده است:"روح تو برای من است! جادوگر چیره‌دست در Mortal Kombat 11 به عنوان یک dlc باز خواهد گشت."

علاوه بر این، تایید شد که چهره‌ی Shang Tsung در Mortal Kombat 11 بر پایه‌ی چهره‌ی این کرکتر در نسخه‌ی فیلم این فرنچایز که در سال 1995 منتشر شده بود، می‌باشد. در فیلم Mortal Kombat به کارگردانی "پول اندرسن"، آقای "هیرویوکی تاگاوا" به جای Shang Tsung ایفای نقش کرده بود و از صورت او برای طراحی چهره‌ی این جادوگر استاد در بازی استفاده شده است. همچنین، او در سردابه‌ی بازی (Krypt) به عنوان راوی، راهنما و میزبان برای بازیکنان حضور خواهد داشت. همانطور که می‌دانید، بتای محدود Mortal Kombat 11 به زودی آغاز می‌شود و کارکترهای Scorpion ،Jade ،Baraka ،Skarlet و Kabal با تمام حرکات، توانایی‌ها و Fatalityهای مربوط به خودشان، قابل انتخاب می‌باشند. بازیکنان در بتا می‌توانند به انجام مسابقه‌های آنلاین و برج‌های حالت Time Mode در بخش تک‌نفره بپردازند. جزئیات زمان آغاز این بتا را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید. Mortal Kombat 11 در تاریخ 3 اردیبهشت برای پلتفرم‌های PC،PS4،Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.