Menu

Microsoft از برنامه‌ی ID@Xbox Game Pass رونمایی کرد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، شرکت Microsoft اعلام کرد که قصد دارد تا یک برنامه‌ی جدید با نام ID@Xbox Game Pass را با محوریت معرفی بازی‌های مستقلی که قرار است برای سرویس Xbox Game Pass عرضه شود، پخش کند. معرفی بازی‌های جدیدی که تازه به این سرویس آمده‌اند، نشان دادن بخش‌های مختلفی از بازی و مصاحبه با عوامل ساخت بازی‌ها از جمله موضوعاتی است که قرار است این برنامه به آن‌ها بپردازد.

قرار است اولین قسمت از این برنامه در تاریخ 6 فروردین ماه و در ساعت 20:30 پخش شود. این برنامه در واقع آخرین تلاش Microsoft در زمینه‌ی ID@Xbox است. ID@Xbox در واقع یک برنامه‌ی کلی از سوی Microsoft است که در آن به توسعه دهندگان مستقل اجازه داده می‌شود تا بازی‌های خود را بر روی پلتفرم‌های Xbox One و Windows 10 به طور مستقل منتشر کنند. همچنین تا کنون نیز تایید شده است که سه بازی Afterparty، Void Bastards، و Supermarket Shriek در این برنامه حضور خواهند داشت و بخش‌های مختلفی از این سه بازی در حریان این برنامه نشان داده خواهد شد. در جریان این برنامه نیز قرار است استودیوی Night School، سازنده‌ی بازی Afterparty حضور داشته باشد و همچنین کمی از روند ساخت این بازی نشان داده شود.

معرفی این برنامه درست پس از این بود که تیم ID@Xbox در جریان کنفرانسی در شهر سانفرانسیسکو، بازی‌های زیادی را معرفی کرده بود. بازی‌های زیادی قبل از این که GDC شروع شود، معرفی شده بود و تیم ID@Xbox نیز 13 بازی که با موفقیت عرضه شده بودند را معرفی کرد. حال Microsoft با داشتن این برنامه و همچنین برنامه‌ی Inside Xbox تعداد برنامه‌های ماهیانه‌ی خود را در این زمینه به عدد 2 افزایش داد. همچنین شرکت Sony نیز به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا برنامه‌ی خود را با نام State Of Play پخش کند. این برنامه از طریق صفحه‌ی رسمی Xbox در Youtube پخش خواهد شد.