Menu

مشخصات سیستم مورد نیاز عنوان Detroit: Become Human اعلام شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، استودیو Quantic Dream امروز مشخصات سیستم مورد نیاز عنوان Detroit: Become Human بر روی پلتفرم PC را از طریق صفحه فروش این بازی در Epic Store اعلام کرد. به تایید تیم سازنده نسخه PC این بازی، که زمانی در انحصار PS4 قرار داشت، از رابط برنامه نویسی Vulkan API استفاده می‌کند.

بر اساس جزئیات اعلام شده PC گیمرها برای تجربه Detroit: Become Human حداقل به یک پردازنده‌ از نوع i5-2400 همراه با 4 گیگ رم و گرافیکی به قدرت یک NVIDIA GTX660 نیاز خواهند داشت.

Quantic Dream برای تجربه بهینه این بازی نیز پردازنده Intel I7-2700K همراه با 12 گیگ رم و گرافیک nVidia GTX 1080 را توصیه کرده است.

در Detroit: Become Human بازیکنان سه خط داستانی مجزا را در نقش سه ربات انسان‌نمای متفاوت پیش برده و دنیایی در آستانه فروپاشی را از دید ربات‌ها خواهند دید. تک تک تصمیمات بازیکنان در این ماجراجویی روایت چند شاخه داستان را تحت تاثیر قرار داده و سرنوشت دیگر شخصیت‌ها را تغییر خواهد داد.

Detroit: Become Human در سال 2019 بر روی PC عرضه خواهد شد. در ادامه با جزئیات مشخصات سیستم مورد نیاز این بازی همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل (تنها 64 بیت): Windows 7
پردازنده: i5-2400 @ 3.4GHz یا پردازنده‌ دیگر با قدرت پردازشی معادل
میزان حافظه مورد نیاز: 4GB
کارت گرافیک: nVidia GTX 660 با 2 گیگ حافظه ویدیویی یا کارت گرافیک‌های دیگر با قدرت پردازشی معادل
رابط برنامه‌نویسی: Vulkan

سیستم پیشنهادی:

سیستم عامل (تنها 64 بیت): Windows 10
پردازنده: I7-2700K یا پردازنده‌ دیگر با قدرت پردازشی معادل
میزان حافظه مورد نیاز: 12GB
کارت گرافیک: nVidia GTX 1080 با 8 گیگ حافظه ویدیویی یا کارت گرافیک‌های دیگر با قدرت پردازشی معادل
رابط برنامه‌نویسی: Vulkan