Menu

Season Pass بازی Assassin’s Creed Odyssey شامل نسخه ریمسترشده Assassin’s Creed III خواهد بود + تریلر

همان‌طور که می‌دانید عنوان Assassin’s Creed Odyssey نزدیک به یک ماه دیگر عرضه خواهد شد و از همین رو Ubisoft به تازگی از محتویات Season Pass بازی رونمایی کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، اول از همه کارگردان Assassin’s Creed Odyssey، "اسکات فیلیپس" اعلام کرد که تمامی محتویات اضافه‌ی بازی چند قسمتی خواهند بود. یعنی 2 افزونه داستانی بزرگ ، براساس داستان Odyssey که هر کدام به 3 قسمت جدا تقسیم شده‌اند.

اولین بخش از این افزونه‌ها در ماه دسامبر عرضه شده و برروی داستان اولین فردی که از اسلحه نمادین Assassinها یعنی Hidden Blade استفاده کرده، تمرکز دارد. تمامی 3 قسمت این مجموعه یکی پس از دیگری در ماه دسامبر منتشر خواهند شد. دومین افزونه نیز درباره شهر زیر آب، آتلانتیس خواهد بود و بازیکنان را با دنیای هیجان‌انگیز این شهر افسانه‌ای آشنا خواهد کرد. این افزونه در تاریخی نامعلوم در سال 2019 در دسترس قرار خواهد گرفت.

اما شاید جالب‌ترین و عجیب‌ترین بخش این Season Pass، عرضه نسخه ریمسترشده Assassin’s Creed III باشد. به نظر می‌رسد قراردادن نسخه ریمتسرشده بازی‌های قدیمی در Season Pass تبدیل به عادت جدید Ubisoft شده باشد؛ چرا که آن‌ها در Season Pass بازی Far Cry 5 نیز نسخه ریمسترشده Far Cry 3 را قرار داده بودند.

هم‌چنین "فیلیپس" گفت که محتویات رایگان Odyssey نیز به صورت چند قسمتی عرضه خواهند شد. این آپدیت‌های رایگان همواره در ماه‌های پس از عرضه Odyssey عرضه شده و در میان تمامی قسمت‌های DLC‌های بزرگ‌تر قرار خواهند داشت. Ubisoft قول داده با آن‌ها شاهد ماموریت‌ها و شخصیت‌های جدید باشیم. چالش‌های هفتگی نیز بخشی از Odyssey خواهند بود که به بازیکنان فرصت می‌دهد تا از تجهیزاتی جدید و انحصاری استفاده کنند. هم‌چنین یک حالت New Game Plus در ادامه عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشرشده پیرامون محتویات پس از عرضه Assassin’s Creed Odyssey را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

عنوان Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.