Menu

کالکشن‌های بازی‌های کلاسیک Konami معرفی شدند

50 سال از زمانی که شرکت Konami در تاریخ 21 مارس سال 1969 تاسیس شد، می‌گذرد. این شرکت محبوب ژاپنی توانست با عرضه‌ی بازی‌هایی نظیر Metal Gear Solid، Silent Hill، Castlevania و Pro Evolution Soccer توانست به محبوبیتی بی‌نظیر به خصوص در نسل‌های گذشته برسد. حال در اقدامی این شرکت قصد دارد تا 50 سالگی خود را با عرضه‌ی برخی از بازی‌های قدیمی خود برای طرفدارانش جشن بگیرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت PC Gamer، به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، Konami تایید کرد که سه کالکشن از سری‌های مختلف این شرکت به منظور سالگرد 50 سالگی‌‌اش عرضه خواهد کرد. کالکشن اولی که قرار است این شرکت عرضه کند، Arcade Classics نام دارد. این مجموعه از بازی‌های قدیمی قرار است در تاریخ 31 فروردین ماه سال 1398 عرضه شود. بازی‌های Haunted Castle، Typhoon (A-JAX)، Nemesis (Gradius)، Vulcan Venture (Gradius II)، Life Force (Salamander)، Thunder Cross، Scramble و TwinBee در این کالکشن حضور دارند. همچنین قیمت این مجموعه نیز 20 دلار در نظر گرفته شده است و یک کتاب الکترونیکی نیز در کنار این مجموعه عرضه خواهد شد که در آن موارد مختلفی همچون مصاحبه‌ی با عوامل ساخت این بازی‌ها و همچنین طرح‌هایی که تا کنون از آن‌ها استفاده نشده در آن وجود دارد.

Konami قرار است 16 بازی دیگر را نیز در قالب دو کالکشن دیگر عرضه کند که تا کنون فقط 4 بازی از هر یک از این دو مجموعه معرفی شده‌اند. اولین کالکشنی که بعد از مجموعه‌ی Arcade Classics عرضه می‌شود مربوط به سری Castlevania است. این مجموعه قرار است در تابستان منتشر شود و چهار بازی Castlevania، Castlevania III Dracula's Curse، Castlevania II Belmont's Revenge و Super Castlevania IV برای این مجموعه تایید شده است. کالکشن بعدی که قرار است Konami آن را عرضه کند مربوط به سری Contra است که در قالب این مجموعه قرار است 4 بازی sequel Super Contra، Super C ،Contra و Contra III: The Alien Wars عرضه شوند. در کنار این دو کالکشن که قرار است در تابستان منتشر شوند، یک کتاب الکترونیکی نیز برای هر یک از این دو مجموعه منتشر خواهد شد که در آن مصاحبه با عوامل ساخت بازی، پشت صحنه‌ی ساخت بازی‌ها، طرح‌هایی از هر یک از این دو سری که تا کنون منتشر نشده‌اند و همچنین اطلاعاتی که تا کنون از این دو سری منتشر نشده است در این کتاب الکترونیکی وجود دارد و قیمت هر یک از این دو مجوعه نیز 20 دلار تعیین شده است و برای پلتفرم‌های PC، PS4 ، Xbox One و Switch عرضه خواهد شد.