Menu

ماه انتشار عنوان My Friend Pedro سرانجام اعلام شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، شرکت Devolver Digital و استودیو بازی‌سازی Deadtoast لحظاتی قبل تایید کردند که عنوان مورد انتظار My Friend Pedro در ماه ژوئن (خرداد ۱۳۹۸) بر روی PC و Switch عرضه خواهد شد.

جزئیاتی کلی از عنوان My Friend Pedro به نقل از شرکت Devolver Digital:

My Friend Pedro یک باله (رقص باله) خشن در مورد رفاقت، خیال‌پردازی و مردی است که به دستور یک موز خیالی تلاش می‌کند که هر چه بر سر راهش قرار می‌گیرد را از میان بردارد. استفاده حساب شده از قدرت اسلوموشن، هدف‌گری چندگانه و پرش‌های قهرمانانه سکانس‌های اکشن و بی‌نظیری را یکی پس از دیگری در جنگی تمام عیار با جنایتکاران خلق خواهد کرد.

ویژگی‌های کلیدی:

• با کنترل بی‌نظیر که بر روی سلاح و بدن خود دارید، سیلی از ویرانی را به بار بیاورید. در حالی که در هوا پیچ و تاب می‌خورید و دور می‌چرخید با هر دو دست خود تهدیدات را بر اساس اولویت هدف‌گیری کنید یا با یک شلیک بی‌نقص یک گانگستر از همه جا بی خبر را از زاویه‌ای غیر ممکن از پا در بیاورید.
• هیجان و انفجار در سکانس‌های پویایی مانند تعقیب و گریز با موتور سیکلت یا آرام کردن شرایط با کمی صبوری و فکر کردن برای حل معماهای مبتنی بر فیزیک.
• وقتی هیجان به اوج خود رسیده، شرایط را با قدرت اسلوموشن تغییر داده و با آرامش مشغول هدف‌گیری‌های بی‌نقص شوید. با استفاده از امکان ساخت خودکار تصاویر متحرک که بازی در اختیارتان قرار داده به راحتی جذاب‌ترین سکانس‌ها و حرکت ها خود را در فضای مجازی به اشتراک گذارید.

در پایان شاهد نمایش جدید این بازی باشید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه